Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 21:14Jag ska se till att tänka på det o välja en bättre korsning nästa gång. Eller framför ngn snygg kille...om man nu nödvändigtvis ska slänga sig i backen med cykel framför ngn. I bästa fall kanske han faller med 😉 Ska försöka komma ihåg detta på månda morr
Jag ska se till att tänka på det o välja en bättre korsning nästa gång. Eller framför ngn snygg kille...om man nu nödvändigtvis ska slänga sig i backen med cykel framför ngn. I bästa fall kanske han faller med 😉 Ska försöka komma ihåg detta på månda morr
Quote from Rasmus Olsson on 20 May 2009, 21:15Låter som någon cykelburen kvinna i Göteborg är lätt desperat?
Låter som någon cykelburen kvinna i Göteborg är lätt desperat?
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 21:19hehe, jag desperat...nej, inte jag inte... Någon som vill med ut o cykla i helgen? Hallååå....svara dååå?
hehe, jag desperat...nej, inte jag inte... Någon som vill med ut o cykla i helgen? Hallååå....svara dååå?
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 21:21Men Anna är det inte bättre att du "tappar andan" eller något liknande så Han den snygga Killen kommer och gör mun mot mun?
Men Anna är det inte bättre att du "tappar andan" eller något liknande så Han den snygga Killen kommer och gör mun mot mun?
Quote from Rasmus Olsson on 20 May 2009, 21:22Anna, du bor i fel stad, sorry. Annars skulle jag komma direkt. Varför tveka när lycraklädda nyvurpade kvinnor kallar?
Anna, du bor i fel stad, sorry. Annars skulle jag komma direkt. Varför tveka när lycraklädda nyvurpade kvinnor kallar?
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 21:24Nu hoppar jag över till rätt tråd...lite kvälssvammel. Så får jag väl berätta här på måndamorron hur det gick.
Nu hoppar jag över till rätt tråd...lite kvälssvammel. Så får jag väl berätta här på måndamorron hur det gick.
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 08:28Gomorron, nu har jag vaknat igen...dax för gröt o kaffe, sen är jag redo för en ny dag 🙂
Gomorron, nu har jag vaknat igen...dax för gröt o kaffe, sen är jag redo för en ny dag 🙂
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 08:31japp tidigt vaknar man..sitter har med en kopp kaffe och längtar till yogan kl 17 och spinning..sen kvällens utgång..vad gör ni andra idag?
japp tidigt vaknar man..sitter har med en kopp kaffe och längtar till yogan kl 17 och spinning..sen kvällens utgång..vad gör ni andra idag?
Quote from Rasmus Olsson on 21 May 2009, 08:46Jag har varit igång ett par timmar. Gröt och kaffe, php och diska. Snart blir det dammsuga i köket, byta slang på min AM. I övrigt ska jag försöka ta det lugtn så jag orkar ge järnet på backträningen ikväll.
Jag har varit igång ett par timmar. Gröt och kaffe, php och diska. Snart blir det dammsuga i köket, byta slang på min AM. I övrigt ska jag försöka ta det lugtn så jag orkar ge järnet på backträningen ikväll.
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 09:22Go förmiddag!
Har varit och sjungit på Gökottan i Edsbergs slottspark och sedan fikat i gräset. Sååå mysigt!
Go förmiddag!
Har varit och sjungit på Gökottan i Edsbergs slottspark och sedan fikat i gräset. Sååå mysigt!