Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Jag ska se till att tänka på det o välja en bättre korsning nästa gång. Eller framför ngn snygg kille...om man nu nödvändigtvis ska slänga sig i backen med cykel framför ngn. I bästa fall kanske han faller med 😉 Ska försöka komma ihåg detta på månda morr

Låter som någon cykelburen kvinna i Göteborg är lätt desperat?

hehe, jag desperat...nej, inte jag inte... Någon som vill med ut o cykla i helgen? Hallååå....svara dååå?

Men Anna är det inte bättre att du "tappar andan" eller något liknande så Han den snygga Killen kommer och gör mun mot mun?

Anna, du bor i fel stad, sorry. Annars skulle jag komma direkt. Varför tveka när lycraklädda nyvurpade kvinnor kallar?

Nu hoppar jag över till rätt tråd...lite kvälssvammel. Så får jag väl berätta här på måndamorron hur det gick.

Gomorron, nu har jag vaknat igen...dax för gröt o kaffe, sen är jag redo för en ny dag 🙂

japp tidigt vaknar man..sitter har med en kopp kaffe och längtar till yogan kl 17 och spinning..sen kvällens utgång..vad gör ni andra idag?

Jag har varit igång ett par timmar. Gröt och kaffe, php och diska. Snart blir det dammsuga i köket, byta slang på min AM. I övrigt ska jag försöka ta det lugtn så jag orkar ge järnet på backträningen ikväll.

Go förmiddag!
Har varit och sjungit på Gökottan i Edsbergs slottspark och sedan fikat i gräset. Sååå mysigt!