Quote from Fredric Lagerström on 19 May 2009, 09:21God morgon!
Jag fick flera sms igår!
Nåja det var inte från nån fager dam utan från ett lurendrejerispelbolag.
Gick på en blåsning för ett tag sedan helt enkelt.Gjorde ett sk iq test på facebook. Var inte smartare än att jag smsade som dom sa att man
God morgon!
Jag fick flera sms igår!
Nåja det var inte från nån fager dam utan från ett lurendrejerispelbolag.
Gick på en blåsning för ett tag sedan helt enkelt.
Gjorde ett sk iq test på facebook. Var inte smartare än att jag smsade som dom sa att man
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 09:24smsa låna!
smsa låna!
Quote from Fredric Lagerström on 19 May 2009, 09:39...och få den tokroliga ringsignalen på köpet!
...och få den tokroliga ringsignalen på köpet!
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 09:47Kan inte undgå att se ironin i det hela, när de maskerar det med just ett IQ-test. De är inte bara elaka, de har humor också. 😀
Kan inte undgå att se ironin i det hela, när de maskerar det med just ett IQ-test. De är inte bara elaka, de har humor också. 😀
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 09:55Ha ha...den var bra Anders...man får svaret på sms!
Ha ha...den var bra Anders...man får svaret på sms!
Quote from Fredric Lagerström on 19 May 2009, 10:06ja va då då?
ja va då då?
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 08:44Godmorgon..
Idag lyser solen med sin frånvaro!
Regnigt och blåsigt.
Godmorgon..
Idag lyser solen med sin frånvaro!
Regnigt och blåsigt.
Quote from Rasmus Olsson on 20 May 2009, 08:48God morgon!
Måste sluta cykla mellan halv åtta och halv nio, det är bara massa puckon ute då. Fick imorse en utskällning för att jag höll till höger vid möte och han höll till (sitt) vänster, och jag påpekade att "vi har högertrafik i Sverige sedan 1967"
God morgon!
Måste sluta cykla mellan halv åtta och halv nio, det är bara massa puckon ute då. Fick imorse en utskällning för att jag höll till höger vid möte och han höll till (sitt) vänster, och jag påpekade att "vi har högertrafik i Sverige sedan 1967"
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 10:04Det är bra Bruse ge dom bara(t+)
Det är bra Bruse ge dom bara(t+)
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 10:04God morgon förresten glömde ju det
God morgon förresten glömde ju det