Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 18:40Straff? Vad har du nu gjort...?! Fyyyyyy...... För säkerhets skull.
Straff? Vad har du nu gjort...?! Fyyyyyy...... För säkerhets skull.
Quote from Rasmus Olsson on 17 May 2009, 18:52Det vet du...
Har du slutat jobba nu eftersom du spammar med 100 inlägg i minuten?
Det vet du...
Har du slutat jobba nu eftersom du spammar med 100 inlägg i minuten?
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 19:01Japp. Nu städar jag. Det är dammfritt på skrivbordet.
Japp. Nu städar jag. Det är dammfritt på skrivbordet.
Quote from Rasmus Olsson on 18 May 2009, 08:24God morgon i Gomorra.
Här är det katastrofläge på jobbet. Kaffemaskinen är trasig och vi nödgas dricka frystorkat. Blä!
God morgon i Gomorra.
Här är det katastrofläge på jobbet. Kaffemaskinen är trasig och vi nödgas dricka frystorkat. Blä!
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 08:29Kan se Aftonbladets rubriker framför mig...
"Misär i Stockholm - Invånarna tvingas dricka frystorkat kaffe. Katastorfpaket förbereds" 😀Go morron på er också!
Kan se Aftonbladets rubriker framför mig...
"Misär i Stockholm - Invånarna tvingas dricka frystorkat kaffe. Katastorfpaket förbereds" 😀
Go morron på er också!
Quote from Rasmus Olsson on 18 May 2009, 08:33Det är fan inget att skämta om! kaffe är allvarliga saker!
Det är fan inget att skämta om! kaffe är allvarliga saker!
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 08:38Godmorgon godmorgon!!! 😀 Håller med Bruse: kaffe är inget att skämta om! 😉
Godmorgon godmorgon!!! 😀 Håller med Bruse: kaffe är inget att skämta om! 😉
Quote from Fredric Lagerström on 18 May 2009, 08:42Ett bra kaffa skall vara:
Starkt som satan,
hett som helvetet
och sött som kärleken!
Ett bra kaffa skall vara:
Starkt som satan,
hett som helvetet
och sött som kärleken!
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 08:52Tsk, tsk. Jag säger - kasta av er kaffebönans ok och bli fria i själ och tanke! (H)
Tsk, tsk. Jag säger - kasta av er kaffebönans ok och bli fria i själ och tanke! (H)
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 08:58God morgon.
Smakade av morgonens första kopp vid ankomst till kontoret. Vällagrat, stått på nå´n timme. Starkt och beige. MYCKET mjölk. Men sött? Nä... Strax dags för kopp två.
God morgon.
Smakade av morgonens första kopp vid ankomst till kontoret. Vällagrat, stått på nå´n timme. Starkt och beige. MYCKET mjölk. Men sött? Nä... Strax dags för kopp två.