Quote from Rasmus Olsson on 18 May 2009, 09:09Linda, skicka över lite vällagrat kaffe är du snäll.
Linda, skicka över lite vällagrat kaffe är du snäll.
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 09:43Morsning..
Härlig dag.
Har just fixat frukost bestående av gröt, ägg, smoothie och livets guld.. Kaffe(!) givetvis. Ska nu ut och sätta mig på gården, i solen, med en bra bok och njuuuta av morgonen! 😉
Morsning..
Härlig dag.
Har just fixat frukost bestående av gröt, ägg, smoothie och livets guld.. Kaffe(!) givetvis. Ska nu ut och sätta mig på gården, i solen, med en bra bok och njuuuta av morgonen! 😉
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 09:44Jo, men gott kaffe får man inte på jobbet, så där dricker jag te. Gott kaffe får man hemma.
Nyrostade bönor rakt från stekpannan, varsamt malda i handvevad kvarn, försiktigt nerpressat i pulverhållaren i espressokannan. Då blir det gott! Svart och starkt
Jo, men gott kaffe får man inte på jobbet, så där dricker jag te. Gott kaffe får man hemma.
Nyrostade bönor rakt från stekpannan, varsamt malda i handvevad kvarn, försiktigt nerpressat i pulverhållaren i espressokannan. Då blir det gott! Svart och starkt
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 09:45Aliki. Solen? Vilken del av Göteborg bor du i? Eller vart är du nånstans tro?
Aliki. Solen? Vilken del av Göteborg bor du i? Eller vart är du nånstans tro?
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 09:49Jag? Inne i stan! 🙂
Här skiner solen även om det är lite molnigt 😉
Tänkte passa på innan molnen tar över.
Jag? Inne i stan! 🙂
Här skiner solen även om det är lite molnigt 😉
Tänkte passa på innan molnen tar över.
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 09:52Gott du smittar av dig! Här ute i frihamnen börjar det bli blå himmel också! 😀 Bara få bort den där kryssningsbåten som återstår då... Nån som vill styrketräna och lyfta stora trossar?
Gott du smittar av dig! Här ute i frihamnen börjar det bli blå himmel också! 😀 Bara få bort den där kryssningsbåten som återstår då... Nån som vill styrketräna och lyfta stora trossar?
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 10:04Usch vilken morgon,ösregn o inställt träningspass nej denna dagen började inget vidare(t-) hoppas ni har bättre väder (H)(behöver nog vila lite efter varvet)
Usch vilken morgon,ösregn o inställt träningspass nej denna dagen började inget vidare(t-) hoppas ni har bättre väder (H)(behöver nog vila lite efter varvet)
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 10:04Regn i Örebro. Såklart. Jag ska ju ut och springa..... Igår var det sol. Då gick jag till gymmet. I en källare. Suck.
Bruse, kaffet kommer på sms, packat med makadamm. Men då får Anders skicka lite sånt där "hemmagjort" till mig. Nu, tack.
Regn i Örebro. Såklart. Jag ska ju ut och springa..... Igår var det sol. Då gick jag till gymmet. I en källare. Suck.
Bruse, kaffet kommer på sms, packat med makadamm. Men då får Anders skicka lite sånt där "hemmagjort" till mig. Nu, tack.
Quote from Rasmus Olsson on 18 May 2009, 10:08Lysande!
Regn i Örebro, du bor fel helt enkelt. Här är det "bara" mulet.
Lysande!
Regn i Örebro, du bor fel helt enkelt. Här är det "bara" mulet.
Quote from Rasmus Olsson on 19 May 2009, 09:06God morgon! en liten sen hälsning, redan igång med jobb och kaffe. Nåt kaffesms kom aldrig från urskogen Örebro.
God morgon! en liten sen hälsning, redan igång med jobb och kaffe. Nåt kaffesms kom aldrig från urskogen Örebro.