Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Ahhh, de är en sååå jävla skön dag!!! Såååååå jävla laddad för i morrn!!! Och ska ha en trevlig kväll hemma med vänner som ska springa också, laga pasta och ha de gött!

Ja till alla er som ska springa Göteborgsvarvet önskar jag lycka till och lovar! ses där nästa år!

Inte precis godmorgon (var ju ett BRA tag sen jag vaknade och åt frukost), men kanske inte så långt ifrån för någon ANNAN så jag bidrar med ett glatt tillrop ändå:

GOD MORGON! 😀

Jodå, jag har nog varit vaken några timmar. Faktiskt. Dock går det på hlavfart. Vad hände igår? Egentligen.

GOD MORGON ....även om det är efter 12

Tänkte jag skulle sätta mig på balkongen o sola lite. Är enarmad i några veckor till jag kan ju ändå inte göra något vettigt o någon träning är det inte tal om heller:-(

Godmorgon! Strålande sol, idag blir det långcykling.

Godmorron, är fortfarande helnöjd efter mitt lopp igår, trots att det inte var PB. Det känns lite bättre i benen idag. Så det blir nog en lugn promenad till botaniska o lukta på blommorna.
Imorrn kör jag igång träningen igen, men vila en dag kan behövas.

Go morron! Benen känns bra mkt bättre igår, kalk och vitamintabletter + pizza is the shit! 😀

Känner ett sug efter att lyfta vikter, så det blir nog en sväng till gymmet innan ett besök hs kusinen som fyllde 18 i torsdags väntar. = tårta... goda sådana,

God morgon!

Såååå avundsjuk på er som sprang igår. Det får bli Stockholm Halvmara som kompensation. Och som straff för den trevliga fredagskvällen med FB:arna sitter jag på kontoret.... När solen skiner och den nya cykeln vill ut.... Suck.

Linda, jag fick mitt straff idag. Trots sol medvind och trevliga cyklister bonkade jag rejält för fort. Blev en rulla-lugnt tur från Muskö.