Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 11:22Ahhh, de är en sååå jävla skön dag!!! Såååååå jävla laddad för i morrn!!! Och ska ha en trevlig kväll hemma med vänner som ska springa också, laga pasta och ha de gött!
Ahhh, de är en sååå jävla skön dag!!! Såååååå jävla laddad för i morrn!!! Och ska ha en trevlig kväll hemma med vänner som ska springa också, laga pasta och ha de gött!
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 11:26Ja till alla er som ska springa Göteborgsvarvet önskar jag lycka till och lovar! ses där nästa år!
Ja till alla er som ska springa Göteborgsvarvet önskar jag lycka till och lovar! ses där nästa år!
Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 11:26Inte precis godmorgon (var ju ett BRA tag sen jag vaknade och åt frukost), men kanske inte så långt ifrån för någon ANNAN så jag bidrar med ett glatt tillrop ändå:
GOD MORGON! 😀
Inte precis godmorgon (var ju ett BRA tag sen jag vaknade och åt frukost), men kanske inte så långt ifrån för någon ANNAN så jag bidrar med ett glatt tillrop ändå:
GOD MORGON! 😀
Quote from Rasmus Olsson on 16 May 2009, 11:41Jodå, jag har nog varit vaken några timmar. Faktiskt. Dock går det på hlavfart. Vad hände igår? Egentligen.
Jodå, jag har nog varit vaken några timmar. Faktiskt. Dock går det på hlavfart. Vad hände igår? Egentligen.
Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 12:14GOD MORGON ....även om det är efter 12
Tänkte jag skulle sätta mig på balkongen o sola lite. Är enarmad i några veckor till jag kan ju ändå inte göra något vettigt o någon träning är det inte tal om heller:-(
GOD MORGON ....även om det är efter 12
Tänkte jag skulle sätta mig på balkongen o sola lite. Är enarmad i några veckor till jag kan ju ändå inte göra något vettigt o någon träning är det inte tal om heller:-(
Quote from Rasmus Olsson on 17 May 2009, 06:47Godmorgon! Strålande sol, idag blir det långcykling.
Godmorgon! Strålande sol, idag blir det långcykling.
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 09:51Godmorron, är fortfarande helnöjd efter mitt lopp igår, trots att det inte var PB. Det känns lite bättre i benen idag. Så det blir nog en lugn promenad till botaniska o lukta på blommorna.
Imorrn kör jag igång träningen igen, men vila en dag kan behövas.
Godmorron, är fortfarande helnöjd efter mitt lopp igår, trots att det inte var PB. Det känns lite bättre i benen idag. Så det blir nog en lugn promenad till botaniska o lukta på blommorna.
Imorrn kör jag igång träningen igen, men vila en dag kan behövas.
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 10:00Go morron! Benen känns bra mkt bättre igår, kalk och vitamintabletter + pizza is the shit! 😀
Känner ett sug efter att lyfta vikter, så det blir nog en sväng till gymmet innan ett besök hs kusinen som fyllde 18 i torsdags väntar. = tårta... goda sådana,
Go morron! Benen känns bra mkt bättre igår, kalk och vitamintabletter + pizza is the shit! 😀
Känner ett sug efter att lyfta vikter, så det blir nog en sväng till gymmet innan ett besök hs kusinen som fyllde 18 i torsdags väntar. = tårta... goda sådana,
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 10:08God morgon!
Såååå avundsjuk på er som sprang igår. Det får bli Stockholm Halvmara som kompensation. Och som straff för den trevliga fredagskvällen med FB:arna sitter jag på kontoret.... När solen skiner och den nya cykeln vill ut.... Suck.
God morgon!
Såååå avundsjuk på er som sprang igår. Det får bli Stockholm Halvmara som kompensation. Och som straff för den trevliga fredagskvällen med FB:arna sitter jag på kontoret.... När solen skiner och den nya cykeln vill ut.... Suck.
Quote from Rasmus Olsson on 17 May 2009, 16:18Linda, jag fick mitt straff idag. Trots sol medvind och trevliga cyklister bonkade jag rejält för fort. Blev en rulla-lugnt tur från Muskö.
Linda, jag fick mitt straff idag. Trots sol medvind och trevliga cyklister bonkade jag rejält för fort. Blev en rulla-lugnt tur från Muskö.