Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 13:21Som Anders säger, ketonkroppar är en rest av fettförbränning så det är ju bra. Dom försvinner inte så snabbt ur blodet efter träning, du kan kissa, andas eller svettas ut dom. Det är därför du "luktar svett" direkt efter vissa pass fast den allmänna uppfa
Som Anders säger, ketonkroppar är en rest av fettförbränning så det är ju bra. Dom försvinner inte så snabbt ur blodet efter träning, du kan kissa, andas eller svettas ut dom. Det är därför du "luktar svett" direkt efter vissa pass fast den allmänna uppfa
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 13:28Passa dig, Anders, du kommer åka på såååå mycket stryk 😉
Passa dig, Anders, du kommer åka på såååå mycket stryk 😉
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 13:47Just bring it on! http://www.youtube.com/watch?v=nJw7y8fZ5Dk
är för övrigt skolad av tjejen som blev känd som Monstret på intruktörsutbildarutbildningen i helgen. 😉
Just bring it on! http://www.youtube.com/watch?v=nJw7y8fZ5Dk
är för övrigt skolad av tjejen som blev känd som Monstret på intruktörsutbildarutbildningen i helgen. 😉
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 13:55oj då... menar du att jag ska bli rädd nu?
oj då... menar du att jag ska bli rädd nu?
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 14:01Haha, nä bara att jag inte blir rädd så lätt. 🙂
Haha, nä bara att jag inte blir rädd så lätt. 🙂
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 14:06ok, då är jag med. 🙂 men du har ju förstås inte mött mig förr 😉
ok, då är jag med. 🙂 men du har ju förstås inte mött mig förr 😉
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 18:42Tack för förklaringen ang att man luktar konstigt när mn lever på proteinpulver. Har en kompis som jag faktiskt helt ärligt trodde att han hade problem med ygienen på ngt sätt. Mne förstår nu att han luktar skumt för att han lever på protein.
Fasen bränd
Tack för förklaringen ang att man luktar konstigt när mn lever på proteinpulver. Har en kompis som jag faktiskt helt ärligt trodde att han hade problem med ygienen på ngt sätt. Mne förstår nu att han luktar skumt för att han lever på protein.
Fasen bränd
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 18:48>han lever på protein.
Inte så länge 🙂
>han lever på protein.
Inte så länge 🙂
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 18:53Som vanligt då, lagom dos o lite av allt så blir det bra. Protein ska man äta i naturlig form på tallriken, tillsammans med annat.
Pizzan blev god, bara kanten som blev lite välgräddad o torr.
Som vanligt då, lagom dos o lite av allt så blir det bra. Protein ska man äta i naturlig form på tallriken, tillsammans med annat.
Pizzan blev god, bara kanten som blev lite välgräddad o torr.
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 18:54Ah, ska ALDRIG köra ett boxpass tätt inpå ett tungt axelpass igen. Herrejävlar säger jag bara. var länge sen jag lyckades profucera så mkt mjölksyra på ett boxpass. 😀 men skoj va de!
Ah, ska ALDRIG köra ett boxpass tätt inpå ett tungt axelpass igen. Herrejävlar säger jag bara. var länge sen jag lyckades profucera så mkt mjölksyra på ett boxpass. 😀 men skoj va de!