Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 07:45Inte kasta bäver i trähus, annars var det helt rätt! 😉
Inte kasta bäver i trähus, annars var det helt rätt! 😉
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 08:27Fast denna gången höll du dig till ämnet i alla fall, Bruse! 😉 Godmorgon på er förresten (oj, det var NÄRA ögat att jag INTE gjorde det! *pfui!* *pustar ut*)
Fast denna gången höll du dig till ämnet i alla fall, Bruse! 😉 Godmorgon på er förresten (oj, det var NÄRA ögat att jag INTE gjorde det! *pfui!* *pustar ut*)
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 08:35God morgon! Klockan är 08:34 och utanför fönstret är himlen blå och solen skiner... Det blir en bra dag idag! 😉
God morgon! Klockan är 08:34 och utanför fönstret är himlen blå och solen skiner... Det blir en bra dag idag! 😉
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 10:21En strålande morgon till er alla.
Min kropp beslutade att det vore bra med en vilodag idag... (H)
Ute, sol, varmt och kanske lite träning i em.
En strålande morgon till er alla.
Min kropp beslutade att det vore bra med en vilodag idag... (H)
Ute, sol, varmt och kanske lite träning i em.
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 11:33I dag blir ett boxpass, sedan äta, äta, ÄTA, ÄÄÄÄÄTA och sova.
I dag blir ett boxpass, sedan äta, äta, ÄTA, ÄÄÄÄÄTA och sova.
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 11:44Det där med att äta tycker jag är svårt. Trots att det finns mängder med ställen som planerar veckomatsedeln *åt en*... Det är nästan så att jag hade kunnat tänka mig ha någon som planerar, handlar och lagar maten åt mig (det borde nästan kunna räknas som
Det där med att äta tycker jag är svårt. Trots att det finns mängder med ställen som planerar veckomatsedeln *åt en*... Det är nästan så att jag hade kunnat tänka mig ha någon som planerar, handlar och lagar maten åt mig (det borde nästan kunna räknas som
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 12:52Ja, man ska ta sig tid att laga maten också, vilket inte alltid är det roligaste när man är själv. Det suger. Tur det finns pulver. 😉
Ja, man ska ta sig tid att laga maten också, vilket inte alltid är det roligaste när man är själv. Det suger. Tur det finns pulver. 😉
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 12:54Nä, pulver är bläh! Luktar ju amoniak när man käkar pulver! 😛
Nä, pulver är bläh! Luktar ju amoniak när man käkar pulver! 😛
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 12:55Huh? pulvret i sig? eller man själv efteråt?
Huh? pulvret i sig? eller man själv efteråt?
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 12:56Du ska inte äta Tomteskur allså....
Du ska inte äta Tomteskur allså....