Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 14:57Vi får starta en ny tråd. "Jari - Var är du?" - tråden. Han skulle må då.
Vi får starta en ny tråd. "Jari - Var är du?" - tråden. Han skulle må då.
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 15:00Mycket skrik för lite ull, som farmor sa när hon klippte grisen...
Mycket skrik för lite ull, som farmor sa när hon klippte grisen...
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 15:01Såså, Jessie. Var snäll nu. Retas inte med de icke närvarande.
Såså, Jessie. Var snäll nu. Retas inte med de icke närvarande.
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 15:10Det gör jag ju inte Linda, jag retas med alla de andra killarna som saknar honom så mycket? (H)
Det gör jag ju inte Linda, jag retas med alla de andra killarna som saknar honom så mycket? (H)
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 15:15Jari är lite som Göran Persson...Han var jobbig och stöddig men när han försvann blev politiken tråkigare
Jari är lite som Göran Persson...Han var jobbig och stöddig men när han försvann blev politiken tråkigare
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 15:22Rätt tänkt, Jessie! Hängde inte riktigt med där.... Lite intressant att två trådar har Jari som ämne just nu. Han är uppenbarligen saknad.
Rätt tänkt, Jessie! Hängde inte riktigt med där.... Lite intressant att två trådar har Jari som ämne just nu. Han är uppenbarligen saknad.
Quote from Rasmus Olsson on 12 May 2009, 15:23Eller så pustar vi ut?
Eller så pustar vi ut?
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 21:50oj här händer det grejer när man inte är med(har inte varit bakis till idag, men nästan).... jag vet vem jag håller med iallafall...
oj här händer det grejer när man inte är med(har inte varit bakis till idag, men nästan).... jag vet vem jag håller med iallafall...
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 22:30Finns det ett med och ett mot i den här tråden? Det måste jag ha missat.
Finns det ett med och ett mot i den här tråden? Det måste jag ha missat.
Quote from Rasmus Olsson on 13 May 2009, 07:39Godmorgon kamrater!
Sovmorgon, ska på kurs först kl 9.
Dessutom vill jag offentliggöra att jag är patetisk. Jajemensan, det blev jag kallad för av humorbefriade osinglar i en annan tråd. Skoj! Idiot, dumhuvud har jag blivit kallad (oftast av de som själ
Godmorgon kamrater!
Sovmorgon, ska på kurs först kl 9.
Dessutom vill jag offentliggöra att jag är patetisk. Jajemensan, det blev jag kallad för av humorbefriade osinglar i en annan tråd. Skoj! Idiot, dumhuvud har jag blivit kallad (oftast av de som själ