Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 13:07Ja, sånt är ju aldrig fy fan... bäst jag är tyst om vilka kvalifikationer jag bär på 😀
Ja, sånt är ju aldrig fy fan... bäst jag är tyst om vilka kvalifikationer jag bär på 😀
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 07:40Goooo morron alla glada! Och ni andra också... Här är ännu en fin dag med blå himmel, cykel till jobbet och agilityträning på schemat.
Ha de gött!
Goooo morron alla glada! Och ni andra också... Här är ännu en fin dag med blå himmel, cykel till jobbet och agilityträning på schemat.
Ha de gött!
Quote from Andras Matolcsy on 12 May 2009, 07:51God morgon!
Idag ska jag till cykelmetropolen Dalsjöfors och få bakhjulet riktat
God morgon!
Idag ska jag till cykelmetropolen Dalsjöfors och få bakhjulet riktat
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 08:22God morgon på er alla. Idag ska jag ha Slutprov i Fysik A+B
God morgon på er alla. Idag ska jag ha Slutprov i Fysik A+B
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 08:50http://www.youtube.com/watch?v=Ky5lQek8ZM0&feature=related
😀
😀
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 10:06Lycka till Maxi! *lyckosparkar lite på*
Lycka till Maxi! *lyckosparkar lite på*
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 11:39Gött Håkan!! Så ska de låta! 😀
Så snygg touch med hammare å skära i slutet också.
Gött Håkan!! Så ska de låta! 😀
Så snygg touch med hammare å skära i slutet också.
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 14:03Visst är det lite konstigt när inte Jari önskar oss gomorron? 🙁
Visst är det lite konstigt när inte Jari önskar oss gomorron? 🙁
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 14:33har Jari hittat en kvinna eller har han övergett oss ändå?
har Jari hittat en kvinna eller har han övergett oss ändå?
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 14:38Han övergav oss ändå Håkan. Så var det.
Han övergav oss ändå Håkan. Så var det.