Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 08:36Magnus, det är oroande att du skriver morgonkaffe med citattecken 🙂
Magnus, det är oroande att du skriver morgonkaffe med citattecken 🙂
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 09:27Själv dricker jag inte morgonkaffet förrän nu, ovanligt sent för att vara mig på en söndag.
Själv dricker jag inte morgonkaffet förrän nu, ovanligt sent för att vara mig på en söndag.
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 09:32God morgon! Har avverkat morgon-teet och övergått till förmiddagskaffet! (är inte det ett uttryck jag ärvt av mormor...?). Den smutsiga bilen väntar ivrigt i garaget på att få komma ut och bli glänsande, innan den åter placeras på sin plats och jag övergå
God morgon! Har avverkat morgon-teet och övergått till förmiddagskaffet! (är inte det ett uttryck jag ärvt av mormor...?). Den smutsiga bilen väntar ivrigt i garaget på att få komma ut och bli glänsande, innan den åter placeras på sin plats och jag övergå
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 10:54haha, ni e la roliga ni... själv sitter jag med huvudvärk trots ipren och bakismat... sikken kväll de blev igår, vurpade med cykeln mitt inne i stan, "ALLA" garva, så också jag!
haha, ni e la roliga ni... själv sitter jag med huvudvärk trots ipren och bakismat... sikken kväll de blev igår, vurpade med cykeln mitt inne i stan, "ALLA" garva, så också jag!
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 11:20Godmorgon på er.
Eller förmiddag, bestäm själva 🙂
Kroppen bestämde sig för att sova ut riktigt ordentligt idag.
Snart brunch
Godmorgon på er.
Eller förmiddag, bestäm själva 🙂
Kroppen bestämde sig för att sova ut riktigt ordentligt idag.
Snart brunch
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 11:47God morgon på er! 🙂
Här har jag varken baksmälla eller knaprar tabletter för att orka med dagen, är bara en välmående och utsövd man i mina bästa år *NJUTA*
God morgon på er! 🙂
Här har jag varken baksmälla eller knaprar tabletter för att orka med dagen, är bara en välmående och utsövd man i mina bästa år *NJUTA*
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 11:48Peter det tyckte jag med...
Vad gjorde jag uppe så dags en dag som denna? Kan någon informera kidsen om att helger innebär att det faktiskt går att sova liite längre än på veckodagarna...
Peter det tyckte jag med...
Vad gjorde jag uppe så dags en dag som denna? Kan någon informera kidsen om att helger innebär att det faktiskt går att sova liite längre än på veckodagarna...
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 12:42Morsning på er..
Gud vilken kväll!
Alltid lika underhållande att se cheferna och gamlingarna klä upp sig och bli runda om fötterna! Fick mig en del skratt igår! 🙂Och ett par ömma fötter efter att ha studsat runt på dansgolvet hela natten i ett par vä
Morsning på er..
Gud vilken kväll!
Alltid lika underhållande att se cheferna och gamlingarna klä upp sig och bli runda om fötterna! Fick mig en del skratt igår! 🙂
Och ett par ömma fötter efter att ha studsat runt på dansgolvet hela natten i ett par vä
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 12:45Härligt, Aliki!
Let them toes loose 😉
Härligt, Aliki!
Let them toes loose 😉
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 12:56Ohyes.. 🙂
Just nu skulle det dock sitta fint med någon här hemma som kunde ge en lite skön fotmassage!
Ohyes.. 🙂
Just nu skulle det dock sitta fint med någon här hemma som kunde ge en lite skön fotmassage!