Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 22:45Snyggt sätt att ragga på?
För några veckor sen mötte jag en kille (ngt överförfriskad) som kollade mig uppifrån och ner; för att ge kommentaren:
Du är lite mager..... Men vad tusan, du får följa med!
Länge sen jag skrattade så gott!
Och nej - jag fö
Snyggt sätt att ragga på?
För några veckor sen mötte jag en kille (ngt överförfriskad) som kollade mig uppifrån och ner; för att ge kommentaren:
Du är lite mager..... Men vad tusan, du får följa med!
Länge sen jag skrattade så gott!
Och nej - jag fö
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 22:48Hahah... vilken fuling!
Hahah... vilken fuling!
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 22:54Håkan: Alltså.. Arnie är det väl inget fel på. Hur du ser ut vet jag väl inte. Och nej, jag snackade ju om personlig utstrålning. Bedöms dåligt på nätet har jag mer än en gång konstaterat.
Kom för övrigt inte och säg att sex är irrelevant i en relation f
Håkan: Alltså.. Arnie är det väl inget fel på. Hur du ser ut vet jag väl inte. Och nej, jag snackade ju om personlig utstrålning. Bedöms dåligt på nätet har jag mer än en gång konstaterat.
Kom för övrigt inte och säg att sex är irrelevant i en relation f
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 22:57Nu börjar även jag ställa konstiga frågor. Hur kan man ens ha personlig utstrålning på nätet? Hur man skriver här är ju en sak, sen hur man kommunicerar verbalt, ja det är en annan femma...
Nu börjar även jag ställa konstiga frågor. Hur kan man ens ha personlig utstrålning på nätet? Hur man skriver här är ju en sak, sen hur man kommunicerar verbalt, ja det är en annan femma...
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 23:26Man har ju EN utstrålning som är nätverbal där vissa delar av ens personlighet kommer fram även i text. Sen beror det ju på hur öppen man är med vem och vad man är. Det är givet att det finns många som bygger sig ett alter ego online som de aldrig kan lev
Man har ju EN utstrålning som är nätverbal där vissa delar av ens personlighet kommer fram även i text. Sen beror det ju på hur öppen man är med vem och vad man är. Det är givet att det finns många som bygger sig ett alter ego online som de aldrig kan lev
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 23:28Jo, det är ju sant... men... ähh, orkar fan inte diskutera såna saker. Finns så möe skumt folk runt omkring på nätet. Lika bäst att skita i allt! Hahah
Jo, det är ju sant... men... ähh, orkar fan inte diskutera såna saker. Finns så möe skumt folk runt omkring på nätet. Lika bäst att skita i allt! Hahah
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 06:24Godmorgon 🙂
Härligt att se solen igen efter ett par dagar med regn och blåst
Solglasögon på ..... (H)
Godmorgon 🙂
Härligt att se solen igen efter ett par dagar med regn och blåst
Solglasögon på ..... (H)
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 06:24(H)
(H)
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 07:40Gomorron! Äntligen har jag kommit upp i planerad tid, gjort allt jag skulle och var på jobbet i förtid. Inte illa! 😀
Gomorron! Äntligen har jag kommit upp i planerad tid, gjort allt jag skulle och var på jobbet i förtid. Inte illa! 😀
Quote from Fredric Lagerström on 7 May 2009, 08:25God morning, wormth your honnor!
Regnar som f*n här men det gör inget, Jag planerar att vara inne hela dan.
God morning, wormth your honnor!
Regnar som f*n här men det gör inget, Jag planerar att vara inne hela dan.