Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 16:08Kom hit med lite olivolja då.
Kom hit med lite olivolja då.
Quote from Rasmus Olsson on 6 May 2009, 16:11Är det ordergivning som gäller numera? Visst ja, det är fullmåne på lördag.
Är det ordergivning som gäller numera? Visst ja, det är fullmåne på lördag.
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 16:14Blev så satans glad nu, fick en lägenhet som jag trånat efter... mmmhhh... *sthöööööönar*... Wunderbart 😀
Blev så satans glad nu, fick en lägenhet som jag trånat efter... mmmhhh... *sthöööööönar*... Wunderbart 😀
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 16:15*tittar uppåt* Va fan, 3 gubbar på en tjej... rekar ni för en GB? 😀
*tittar uppåt* Va fan, 3 gubbar på en tjej... rekar ni för en GB? 😀
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 16:21Äh, de där två gubbarna kan behöva lite yngre konkurrens för att komma till skott, händer ju aldrig nått annars!! Och händer de inte nått snart kanske de står där, tomhänta, när hösten kommer. (V)
Grattis till lägenheten!!
Äh, de där två gubbarna kan behöva lite yngre konkurrens för att komma till skott, händer ju aldrig nått annars!! Och händer de inte nått snart kanske de står där, tomhänta, när hösten kommer. (V)
Grattis till lägenheten!!
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 16:21Grattis Jari! Då är vi två! Som fått lägenhet alltså..... Inbilla dig inget annat.
Grattis Jari! Då är vi två! Som fått lägenhet alltså..... Inbilla dig inget annat.
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 16:23Ja, tackar, bockar och bugar... nu kan man bo som man velat, fan så skönt! 🙂
Näe, inbillar mig inte, har ju ögon att se med 😉
Ja, tackar, bockar och bugar... nu kan man bo som man velat, fan så skönt! 🙂
Näe, inbillar mig inte, har ju ögon att se med 😉
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 16:25Anders:
Ja, står dom tomhänta här till hösten så skadar det väl ingen 🙂 Ensam är stark! 😉
Anders:
Ja, står dom tomhänta här till hösten så skadar det väl ingen 🙂 Ensam är stark! 😉
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 16:28Titta på du.
Längtar vansinnigt efter att få flytta. Men inte förrän sista juli.... Vill nu!! Såååå less på tåget! Såååååå less på Kumla! Har bott där i hela...... 4 månader nu......Blä.
Nä, ge mig gångavstånd till jobb, joggingspår, gym och pub. NU!
Titta på du.
Längtar vansinnigt efter att få flytta. Men inte förrän sista juli.... Vill nu!! Såååå less på tåget! Såååååå less på Kumla! Har bott där i hela...... 4 månader nu......Blä.
Nä, ge mig gångavstånd till jobb, joggingspår, gym och pub. NU!
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 16:31Linda:
I know the feeling... själv kommer jag hamna i centrum, nära till allt och i en lägenhet som är så nära min "drömlägenhet" man kan komma, bara nån att slänga upp på köksbordet ibland som saknas 😀
Linda:
I know the feeling... själv kommer jag hamna i centrum, nära till allt och i en lägenhet som är så nära min "drömlägenhet" man kan komma, bara nån att slänga upp på köksbordet ibland som saknas 😀