Quote from Rasmus Olsson on 6 May 2009, 13:56Nu när Google Earth även innefattar Venus och andra mystiska planeter, kanske du kan hitta en tjej där?
Nu när Google Earth även innefattar Venus och andra mystiska planeter, kanske du kan hitta en tjej där?
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 13:58Härifrån är det nära. Är du grovt kriminell är chansen stor att du också har nära. Annars är avstånd nånting relativt. Det beror på var man befinner sig.
Härifrån är det nära. Är du grovt kriminell är chansen stor att du också har nära. Annars är avstånd nånting relativt. Det beror på var man befinner sig.
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 13:59hum...varför gå över ån efter vatten...
hum...varför gå över ån efter vatten...
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 14:00Är du inte törstig, Magnus?
Är du inte törstig, Magnus?
Quote from Rasmus Olsson on 6 May 2009, 14:10Avstånd och storlek är relativt. Ska komma ihåg.
Avstånd och storlek är relativt. Ska komma ihåg.
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 14:17Funderar på att dra ett skämt om Lindas pappa, grovt kriminella, stjärnor och ögon, men låter bli. 😉
Funderar på att dra ett skämt om Lindas pappa, grovt kriminella, stjärnor och ögon, men låter bli. 😉
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 14:18Japp Bruse, och kom ihåg att på vissa avstånd spelar storleken ingen som helst roll... 😉
Japp Bruse, och kom ihåg att på vissa avstånd spelar storleken ingen som helst roll... 😉
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 14:20Dagen tog helt plötsligt en mycket bra vändning när jag hittade en bit chokladtårta i kylen här på jobbet. *mums*
Dagen tog helt plötsligt en mycket bra vändning när jag hittade en bit chokladtårta i kylen här på jobbet. *mums*
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 14:24Jo men inte sugen på att åka till rymden!
Jo men inte sugen på att åka till rymden!
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 15:19Kom igen Anders! Låt höra! Jag behöver nå´t att fnissa åt!
Kom igen Anders! Låt höra! Jag behöver nå´t att fnissa åt!