Quote from Rasmus Olsson on 6 May 2009, 15:22Mer fniss åt Närke!
Mer fniss åt Närke!
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 15:35Kom helt enkelt fram till att du bor i Kumla, för att ha nära till att hälsa på din pappa, som sitter inspärrad där, som grovt kriminell, efter att ha stulit två stjärnor och givit dem till dig att använda som ögon.
Smöriga raggningrepliker är inte att
Kom helt enkelt fram till att du bor i Kumla, för att ha nära till att hälsa på din pappa, som sitter inspärrad där, som grovt kriminell, efter att ha stulit två stjärnor och givit dem till dig att använda som ögon.
Smöriga raggningrepliker är inte att
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 15:54Ha h den var bra...jag har nu rånat banken för att bli inspärrad i närheten av Linda!
Ha h den var bra...jag har nu rånat banken för att bli inspärrad i närheten av Linda!
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 15:55wohoooo, Anders vinner! Mycket skickligt att väva in en av de smörigaste raggningsreplikerna som finns ... snart börja du säkert dilla om att döpa stjärnor och be om telefonnummer för du har tappat ditt eget
😀
wohoooo, Anders vinner! Mycket skickligt att väva in en av de smörigaste raggningsreplikerna som finns ... snart börja du säkert dilla om att döpa stjärnor och be om telefonnummer för du har tappat ditt eget
😀
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 15:55Oj...!
Måste erkänna att det blev inte mycket fniss av den.... mest röda kinder...
Och nej, smörigt är inte att förakta. Så länge det inte liknar olja. Vilket min cykelhandlare påstår att jag måste ha på kedjan. Konstig typ.
Fortfarande lite generad,
Oj...!
Måste erkänna att det blev inte mycket fniss av den.... mest röda kinder...
Och nej, smörigt är inte att förakta. Så länge det inte liknar olja. Vilket min cykelhandlare påstår att jag måste ha på kedjan. Konstig typ.
Fortfarande lite generad,
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 15:56Hon ska ju flytta till Örebro.... Hade varit bättre att bli vaktis på Bern Arena
Hon ska ju flytta till Örebro.... Hade varit bättre att bli vaktis på Bern Arena
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 15:57Nej nej inte olja på kedjan...det blir bara smutsigt...du skall ha DRY Lube....
Oljan kan vi spara till massagen du kan få av mig...
any time 😉
Nej nej inte olja på kedjan...det blir bara smutsigt...du skall ha DRY Lube....
Oljan kan vi spara till massagen du kan få av mig...
any time 😉
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 15:58Och så kom det en till medan jag skrev.
Men herregud. Hm. Väldigt.............
...............trevligt.
Och så kom det en till medan jag skrev.
Men herregud. Hm. Väldigt.............
...............trevligt.
Quote from Rasmus Olsson on 6 May 2009, 15:58Du kommer hamna på Hall, och då kan jag plinga med plingelingan när jag drar förbi uppför backen på söndagarna med Fredrikshof.
Du kommer hamna på Hall, och då kan jag plinga med plingelingan när jag drar förbi uppför backen på söndagarna med Fredrikshof.
Quote from Rasmus Olsson on 6 May 2009, 15:58Olivolja fungerar det med. Både på kedjan, på onda axlar och i skivbromsarna.
Olivolja fungerar det med. Både på kedjan, på onda axlar och i skivbromsarna.