Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 16:43Ja, precis samma här! Två röda från tokcentrum, jätteskönt! Gott om plats för alla mina projekt, och en öppen spis! Love it! Gavellägenhet med balkong i väst! Högst upp, såklart!
Men nej. Jag vill bo där SJÄLV. Iallafall just nu. En liiiiten stund till.
Ja, precis samma här! Två röda från tokcentrum, jätteskönt! Gott om plats för alla mina projekt, och en öppen spis! Love it! Gavellägenhet med balkong i väst! Högst upp, såklart!
Men nej. Jag vill bo där SJÄLV. Iallafall just nu. En liiiiten stund till.
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 16:58Låter ju kanonbra 🙂 Vi kan skatta oss lyckliga, du och jag! Heheh
Låter ju kanonbra 🙂 Vi kan skatta oss lyckliga, du och jag! Heheh
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 18:15Nu rinner det smör ur min dator här.. Börjar bli svårt att stå ordentligt utan att halka. STÄDA. 😛
Nu rinner det smör ur min dator här.. Börjar bli svårt att stå ordentligt utan att halka. STÄDA. 😛
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 18:18Torka av den med en macka, lägg sedan ost på så har du fikat halvklart!
Torka av den med en macka, lägg sedan ost på så har du fikat halvklart!
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 18:24Uhm? Varför stod det att jag hade -1 kommentar att läsa här?... hahah, nu har fan forumet flippat ur tror jag 😀
Uhm? Varför stod det att jag hade -1 kommentar att läsa här?... hahah, nu har fan forumet flippat ur tror jag 😀
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 22:07Anders,
jag såg de där jag också och har lagt en del av dem påminnet. De flesta är så lama att de är perfekta att bryta isen med, tjejer gillar ju killar med humor har jag hört...å andra sidan ska man ha samma sorts humor också. Förra gången det var po
Anders,
jag såg de där jag också och har lagt en del av dem påminnet. De flesta är så lama att de är perfekta att bryta isen med, tjejer gillar ju killar med humor har jag hört...
å andra sidan ska man ha samma sorts humor också. Förra gången det var po
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 22:14Å andra sidan så finns det verkligen killar som kommer undan med exakt vilka kommentarer som helst, så det kanske inte handlar om humor utan djurisk utstrålning??
Har en sån killkompis (som jag tacksamt nog aldrig strulat med!!!) som en gång klev fram ti
Å andra sidan så finns det verkligen killar som kommer undan med exakt vilka kommentarer som helst, så det kanske inte handlar om humor utan djurisk utstrålning??
Har en sån killkompis (som jag tacksamt nog aldrig strulat med!!!) som en gång klev fram ti
Quote from Rasmus Olsson on 6 May 2009, 22:18Mina erfarenheter säger att de mest urflippade och osannolika raggningsrepliker funkar bäst.
Mina erfarenheter säger att de mest urflippade och osannolika raggningsrepliker funkar bäst.
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 22:19Sant Bruse, men hade han inte varit sååå jävla het så hade det nog blivit en bitchslap på den där ändå... *nääästan övertygad om*
Sant Bruse, men hade han inte varit sååå jävla het så hade det nog blivit en bitchslap på den där ändå... *nääästan övertygad om*
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 22:24Jessie,
så jag är inte tillräckligt snygg menar du ... för är man det så kan man säga vad som helst eller inget alls och ändå få ligga?...om det nu var det vi ville och tyckte var vikigt i ett förhållande 😉
Jessie,
så jag är inte tillräckligt snygg menar du ... för är man det så kan man säga vad som helst eller inget alls och ändå få ligga?
...om det nu var det vi ville och tyckte var vikigt i ett förhållande 😉