Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Ja, precis samma här! Två röda från tokcentrum, jätteskönt! Gott om plats för alla mina projekt, och en öppen spis! Love it! Gavellägenhet med balkong i väst! Högst upp, såklart!

Men nej. Jag vill bo där SJÄLV. Iallafall just nu. En liiiiten stund till.

Låter ju kanonbra 🙂 Vi kan skatta oss lyckliga, du och jag! Heheh

Nu rinner det smör ur min dator här.. Börjar bli svårt att stå ordentligt utan att halka. STÄDA. 😛

Torka av den med en macka, lägg sedan ost på så har du fikat halvklart!

Uhm? Varför stod det att jag hade -1 kommentar att läsa här?... hahah, nu har fan forumet flippat ur tror jag 😀

Anders,
jag såg de där jag också och har lagt en del av dem påminnet. De flesta är så lama att de är perfekta att bryta isen med, tjejer gillar ju killar med humor har jag hört...

å andra sidan ska man ha samma sorts humor också. Förra gången det var po

Å andra sidan så finns det verkligen killar som kommer undan med exakt vilka kommentarer som helst, så det kanske inte handlar om humor utan djurisk utstrålning??

Har en sån killkompis (som jag tacksamt nog aldrig strulat med!!!) som en gång klev fram ti

Mina erfarenheter säger att de mest urflippade och osannolika raggningsrepliker funkar bäst.

Sant Bruse, men hade han inte varit sååå jävla het så hade det nog blivit en bitchslap på den där ändå... *nääästan övertygad om*

Jessie,
så jag är inte tillräckligt snygg menar du ... för är man det så kan man säga vad som helst eller inget alls och ändå få ligga?

...om det nu var det vi ville och tyckte var vikigt i ett förhållande 😉