Quote from Fredric Lagerström on 4 May 2009, 10:12Ring! Fråga efter mej! 🙂
Ring! Fråga efter mej! 🙂
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 10:06*gääääääsp* *sträääääck*
Godmorgon? (H)
*gääääääsp* *sträääääck*
Godmorgon? (H)
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 10:08Morning! 🙂
Regnar här... fi fan va!
Morning! 🙂
Regnar här... fi fan va!
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 10:12Hahah, snacka om innehållsrik morgon. Här sitter jag och är helt beroende av Google Earth. Skitkul program, men jag kan inte slita mig ifrån det... *suck*
Hahah, snacka om innehållsrik morgon. Här sitter jag och är helt beroende av Google Earth. Skitkul program, men jag kan inte slita mig ifrån det... *suck*
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 10:39Har ni inget jobb, folk?
Har ni inget jobb, folk?
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 10:43Nej, Anders. Själv sitter jag och väntar på telefonsamtal om jobb, vilken vecka som helst så är det dags 🙂
Nej, Anders. Själv sitter jag och väntar på telefonsamtal om jobb, vilken vecka som helst så är det dags 🙂
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 10:57Dags att snart koppla bort yttervärlden krypa upp i en soffa och läsa Utemagasinet. 😀
Dags att snart koppla bort yttervärlden krypa upp i en soffa och läsa Utemagasinet. 😀
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 11:00Google Earth är så j-vla roligt! Jag kan sitta i timmar och leka med det... 😀
Jobb? Det är såna man söker va? (#)
Google Earth är så j-vla roligt! Jag kan sitta i timmar och leka med det... 😀
Jobb? Det är såna man söker va? (#)
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 12:37njaaaa, Mats, jag tror att du tänker på en såndär flickvän. Är det inte sånna vi söker här?
njaaaa, Mats, jag tror att du tänker på en såndär flickvän. Är det inte sånna vi söker här?
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 12:56Man kan hitta mycket nytt i Google Earth. Den här killen hittade en krater som ingen upptäckt innan.
http://www.gearthblog.com/blog/archives/2008/03/australian_geologist_accidentally_d.html
Man kan hitta mycket nytt i Google Earth. Den här killen hittade en krater som ingen upptäckt innan.
Australian Geologist Accidentally Discovers Meteor Crater in Google Earth