Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 09:00God morgon!
Här har både frukosten, teet, kaffet och söndagstidningen avverkats. Om det inte vore för de tunna väggarna hade man ju kunnat dammsuga också.... Men jag tror inte grannarna uppskattar det.Tusan, vad mycket trevligare det hade varit att li
God morgon!
Här har både frukosten, teet, kaffet och söndagstidningen avverkats. Om det inte vore för de tunna väggarna hade man ju kunnat dammsuga också.... Men jag tror inte grannarna uppskattar det.
Tusan, vad mycket trevligare det hade varit att li
Quote from Rasmus Olsson on 3 May 2009, 09:20Det tar bara en timme från Örebro till Stockholm, så kan du slippa sucka imorgon bitti.
Det tar bara en timme från Örebro till Stockholm, så kan du slippa sucka imorgon bitti.
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 09:42Jojo. Men imorgon är det ju måndag.... Inte lika kul.
Jojo. Men imorgon är det ju måndag.... Inte lika kul.
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 09:47God Morgon!
Idag tror jag det blir en tripp in till stora staden, har inte bestämt mig än om det blir med cykel eller pendel.
Ha en fantastisk dag!
God Morgon!
Idag tror jag det blir en tripp in till stora staden, har inte bestämt mig än om det blir med cykel eller pendel.
Ha en fantastisk dag!
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 11:09Godmorgon. Sitter med "frukosten" efter att ha varit ute o promenerat en timme. Ska dra med min kompis på styrketräning snart o sen cykling 25km. Hon kommer va död ikväll 😀 Men gott då sover hon bättre.
Godmorgon. Sitter med "frukosten" efter att ha varit ute o promenerat en timme. Ska dra med min kompis på styrketräning snart o sen cykling 25km. Hon kommer va död ikväll 😀 Men gott då sover hon bättre.
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 11:12Godmorgon, dax för mig att vakna upp och återgå till mitt vanliga liv. Vilken helg...3 dar med höga klackar, bubbel, cirkusfolk, dans och Lasse Lindh. Ska idag återgå till att vara mig själv igen gore-tex, neopren och hårdrock.
Godmorgon, dax för mig att vakna upp och återgå till mitt vanliga liv. Vilken helg...3 dar med höga klackar, bubbel, cirkusfolk, dans och Lasse Lindh. Ska idag återgå till att vara mig själv igen gore-tex, neopren och hårdrock.
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 12:37Får passa på att säga "God morgon" jag med, fast det är mitt på dagen! 🙂
Får passa på att säga "God morgon" jag med, fast det är mitt på dagen! 🙂
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 16:30@Jessie; kanske fel ord att använda men det hade varit jävligt skummt.....
@Jessie; kanske fel ord att använda men det hade varit jävligt skummt.....
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 17:05Jo Maxi. Presenterar är väl inte riktigt vad man gör, jag menar.. den har väl inget personligt namn direkt... *fnissar*
Jo Maxi. Presenterar är väl inte riktigt vad man gör, jag menar.. den har väl inget personligt namn direkt... *fnissar*
Quote from Rasmus Olsson on 3 May 2009, 18:47Va är det måndag imorrn? TJOHOO!!! Jag får jobba igen. Äntligen!
Va är det måndag imorrn? TJOHOO!!! Jag får jobba igen. Äntligen!