Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 02:50Hahaha... en ko? vafföde?
Hahaha... en ko? vafföde?
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 02:52Mjölk, fil, yoghurt, ost. Nämn en mjölkprodukt och jag missbrukar den stenhårt...
Mjölk, fil, yoghurt, ost. Nämn en mjölkprodukt och jag missbrukar den stenhårt...
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 02:54Keso? (min favvo)
Keso? (min favvo)
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 02:59Damn! Du hittade den som jag INTE gillar?
Damn! Du hittade den som jag INTE gillar?
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 03:01Hahaha... gotcha! 😉
Hahaha... gotcha! 😉
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 03:02Men det beror iaf inte på att jag inte har försökt.... *muttrar lite*
(nu tänkte hon sooova en stund innan "den riktiga morgonen" inträder)
Men det beror iaf inte på att jag inte har försökt.... *muttrar lite*
(nu tänkte hon sooova en stund innan "den riktiga morgonen" inträder)
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 03:05Gonatt på sig! 🙂
Gonatt på sig! 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 3 May 2009, 06:46För att kunna säga godmorgon, måste man först ha lagt sig. Jag gjorde det i soffan igår vid 22, och sonen försökte vecka mig flera gånger. Men nu så! Godmorgon, sitter med dagens första kaffe DN-lös.
För att kunna säga godmorgon, måste man först ha lagt sig. Jag gjorde det i soffan igår vid 22, och sonen försökte vecka mig flera gånger. Men nu så! Godmorgon, sitter med dagens första kaffe DN-lös.
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 07:46Godmorgon!
Ska rusa ner i tvättstugan innan någon annan haffar den. Se´n får det bli grötfrukost och lite jobb vid datorn.
Godmorgon!
Ska rusa ner i tvättstugan innan någon annan haffar den. Se´n får det bli grötfrukost och lite jobb vid datorn.
Quote from Rasmus Olsson on 3 May 2009, 08:25Tog en runda med kameran sen gröt. Nu är jag som fôlk igen.
Tog en runda med kameran sen gröt. Nu är jag som fôlk igen.