Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 10:48Får väl rulla ut ur kompisens studentrum strax, å leta frukost. Och fundera på hur man enklast byter en servopump på bilen en dag som första maj, då den började låta som ett tröskverk på vägen ner hit. Underbart.
Får väl rulla ut ur kompisens studentrum strax, å leta frukost. Och fundera på hur man enklast byter en servopump på bilen en dag som första maj, då den började låta som ett tröskverk på vägen ner hit. Underbart.
Quote from Rasmus Olsson on 1 May 2009, 14:02Linda, Hosjön är lagomt liten för bubbelbad. Jag har kollat.
Linda, Hosjön är lagomt liten för bubbelbad. Jag har kollat.
Quote from Funbeat user on 2 May 2009, 06:51Godmorgon! (först som vanligt!)
Idag sitter jag här och funderar på hur man bäst presenterar somliga hålor för nytillkomna tittare... men det får väl lösa sig efterhand... (H)
Godmorgon! (först som vanligt!)
Idag sitter jag här och funderar på hur man bäst presenterar somliga hålor för nytillkomna tittare... men det får väl lösa sig efterhand... (H)
Quote from Rasmus Olsson on 2 May 2009, 07:11Morrn!
Fast jag är redan inne p kaffekopp 2, dukat bort gårdagens glas efter de som saknar sin mamma, bloggat och stått i.
Morrn!
Fast jag är redan inne p kaffekopp 2, dukat bort gårdagens glas efter de som saknar sin mamma, bloggat och stått i.
Quote from Funbeat user on 2 May 2009, 07:16och jag har redan legat vaken ett bra tag, rastat hunden, kollat massa andra siter etc etc.... Men visst, vi kan säga att du var först rent.. moraliskt? 😉
och jag har redan legat vaken ett bra tag, rastat hunden, kollat massa andra siter etc etc.... Men visst, vi kan säga att du var först rent.. moraliskt? 😉
Quote from Rasmus Olsson on 2 May 2009, 07:20Jag är inte ute efter för att väla eller va först. en strålande morgon att ånyo försöka knäcka min kropp.
Jag är inte ute efter för att väla eller va först. en strålande morgon att ånyo försöka knäcka min kropp.
Quote from Funbeat user on 2 May 2009, 07:47Tjo! Käkar frukost o dricker tea, sen ut med hunden. Vid 10 kommer några cykel-bekanta med sina MTB så blir det 2,5 milaren
Tjo! Käkar frukost o dricker tea, sen ut med hunden. Vid 10 kommer några cykel-bekanta med sina MTB så blir det 2,5 milaren
Quote from Funbeat user on 2 May 2009, 07:55Ni har inte hört talats om att man kan ta sovmorgon på lördagar??
Ni har inte hört talats om att man kan ta sovmorgon på lördagar??
Quote from Funbeat user on 2 May 2009, 07:57Jo, jag har det men hunden har inte velat ta det till sig alls
Jo, jag har det men hunden har inte velat ta det till sig alls
Quote from Rasmus Olsson on 2 May 2009, 07:58Varför just lördagar?
Varför just lördagar?