Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 13:38Vilken art pratar vi nu Anders?
Är det som när hunden smugit sig upp i sängen och VIPS när man vaknar så upptäcker man att man har ett besök där av annan art? 😉
Vilken art pratar vi nu Anders?
Är det som när hunden smugit sig upp i sängen och VIPS när man vaknar så upptäcker man att man har ett besök där av annan art? 😉
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 13:42Hehe, inga Coyotes här inte. 🙂 En av fördelarna med att hålla alkoholintaget på en låg nivå...
Men annars är vovven en frekvent användare av sängen. Vilket inte stör mig så mycket då 160cm är ganska brett. 😀
Hehe, inga Coyotes här inte. 🙂 En av fördelarna med att hålla alkoholintaget på en låg nivå...
Men annars är vovven en frekvent användare av sängen. Vilket inte stör mig så mycket då 160cm är ganska brett. 😀
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 13:57Hi5 på 160säng! (och på att ibland ha besök i den av en fyrbent kompis!)
Hi5 på 160säng! (och på att ibland ha besök i den av en fyrbent kompis!)
Quote from Rasmus Olsson on 1 May 2009, 07:51God morgon! Sitter med en kaffe i metropolen Malmköping och undrar hur ledbruten jag kommer att bli av dagens kroppsarbete.
God morgon! Sitter med en kaffe i metropolen Malmköping och undrar hur ledbruten jag kommer att bli av dagens kroppsarbete.
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 08:16Sitter och undrar vart man spontant kan äta lunch idag? (H)
Sitter och undrar vart man spontant kan äta lunch idag? (H)
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 08:44Morn morn! Sjukt fin dag verkar det bli o efter gårdagens simtur i 2 gradigt vatten tänker ja bara sitta o njuta av solen idag 😀
Morn morn! Sjukt fin dag verkar det bli o efter gårdagens simtur i 2 gradigt vatten tänker ja bara sitta o njuta av solen idag 😀
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 09:21God morgon! Yoghurten slut, teet urdrucket, det är redan varmt som en sommardag ute! Varför har jag bokat upp en massa göromål en dag som denna? När jag kunnat åka upp till sjöarna och njutit av dagen vid vattnet? En filt, en termos kaffe, joggingskorna o
God morgon! Yoghurten slut, teet urdrucket, det är redan varmt som en sommardag ute! Varför har jag bokat upp en massa göromål en dag som denna? När jag kunnat åka upp till sjöarna och njutit av dagen vid vattnet? En filt, en termos kaffe, joggingskorna o
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 09:32<god morgon...strålande sol...inte ett dugg trött i huvudet trots en härlig middag hemma med massor av vin...
Lade mig faktiskt på spikmattan 15 minuter innan jag lade mig, drack även massor av vatten...kombination för att slippa bli bakis kanske...vakna
<god morgon...strålande sol...inte ett dugg trött i huvudet trots en härlig middag hemma med massor av vin...
Lade mig faktiskt på spikmattan 15 minuter innan jag lade mig, drack även massor av vatten...kombination för att slippa bli bakis kanske...vakna
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 09:36God Morgon!
Idag är jag inte lika frusen som igår. Var nog någon förkylning på G som kom av sig efter en lång natts sömn. Redan 20 grader i solen, så då ska man väl slippa frysa iaf:-)
God Morgon!
Idag är jag inte lika frusen som igår. Var nog någon förkylning på G som kom av sig efter en lång natts sömn. Redan 20 grader i solen, så då ska man väl slippa frysa iaf:-)
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 10:07Själv blir det att knalla iväg till min "privata" solplats för att sola. Dagen har knappt börjat än och varmt är det som på sommaren 😉
Adiós! 🙂
Själv blir det att knalla iväg till min "privata" solplats för att sola. Dagen har knappt börjat än och varmt är det som på sommaren 😉
Adiós! 🙂