Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 22:53d är du ju ingen fin flicka längre 😉
d är du ju ingen fin flicka längre 😉
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 23:01Säg inte det högt, är du snäll. För det är det ingen som vet...
Säg inte det högt, är du snäll. För det är det ingen som vet...
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 23:04så sant så sant
så sant så sant
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 08:44Jadå, somnade på soffan igår, vaknade 1 igen å bara att flytta sig till sängen. 🙂
Jadå, somnade på soffan igår, vaknade 1 igen å bara att flytta sig till sängen. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 09:54Anders: om du behöver flytta dig när du vaknar har du för obekväm soffa... bara att skaffa en ny! 😉
Anders: om du behöver flytta dig när du vaknar har du för obekväm soffa... bara att skaffa en ny! 😉
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 10:24Haha, njae, det är inte problemet. Problemet är att jag hade vart tvungen att gå genom halva lägenheten för att trycka på snooze när klockan ringde i morse om jag legat kvar. 😉
Haha, njae, det är inte problemet. Problemet är att jag hade vart tvungen att gå genom halva lägenheten för att trycka på snooze när klockan ringde i morse om jag legat kvar. 😉
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 12:30Mmmhhh... har varit ute och solat här, fick massor av färg... satans vilket fint väder 🙂 Funderar faktiskt allvarligt på att åka till Göteborg under helgen om det är fint väder! 🙂
Mmmhhh... har varit ute och solat här, fick massor av färg... satans vilket fint väder 🙂 Funderar faktiskt allvarligt på att åka till Göteborg under helgen om det är fint väder! 🙂
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 13:24Päh! Här regnar det idag....
Päh! Här regnar det idag....
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 13:24Anders: Då var grundproblemet att du har din väckarklocka på fel ställe.. *nicka allvarsamt*
Anders: Då var grundproblemet att du har din väckarklocka på fel ställe.. *nicka allvarsamt*
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 13:35Förlåt, ska genast flytta ut den i vardagsrummet.
Alternativt sluta snooza... men det är inte lika skoj. Dock är soffan otroligt bekväm, används lätt som extrasäng vid besök (om nu inte besöket är av sådan art att man kan dela säng...)
Förlåt, ska genast flytta ut den i vardagsrummet.
Alternativt sluta snooza... men det är inte lika skoj. Dock är soffan otroligt bekväm, används lätt som extrasäng vid besök (om nu inte besöket är av sådan art att man kan dela säng...)