Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 13:38Mmm...
Annars kan man ju ha en lista med alla ex med betyg efter.... Mohahahaha 😀
Mmm...
Annars kan man ju ha en lista med alla ex med betyg efter.... Mohahahaha 😀
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 13:42@Magnus: Hahaha! (t+)
@Magnus: Hahaha! (t+)
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 14:07Tack Magnus.....!
Tack Magnus.....!
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 14:47Då hade de ju blivit ett stort åbäke 😉 or not!
Då hade de ju blivit ett stort åbäke 😉 or not!
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 14:51Jag får nog använda Times , 8 punkter om det skall få plats ... or not
Jag får nog använda Times , 8 punkter om det skall få plats ... or not
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 15:01För mig hade de räckt med en enspaltare
För mig hade de räckt med en enspaltare
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 20:33Jag bestämde mig när jag fyllde 18 för att jag skulle först välja ett motiv, sen vänta ut det i TIO ÅR för om jag fortfarande ville ha samma så var det säkert rätt motiv för mig?
Problemet är väl bara att snart har det gått 20 år och motiven har liksom k
Jag bestämde mig när jag fyllde 18 för att jag skulle först välja ett motiv, sen vänta ut det i TIO ÅR för om jag fortfarande ville ha samma så var det säkert rätt motiv för mig?
Problemet är väl bara att snart har det gått 20 år och motiven har liksom k
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 20:47haha Jessi, skulle jag vara du så skulle jag vara rätt nöjd över att etfter tio år ha kommit till en annan del i livet, tycka annorlunda osv... eftersom alla tat. var en del av ens liv, eller vad var de som de kom fram till ovan?
haha Jessi, skulle jag vara du så skulle jag vara rätt nöjd över att etfter tio år ha kommit till en annan del i livet, tycka annorlunda osv... eftersom alla tat. var en del av ens liv, eller vad var de som de kom fram till ovan?
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 20:57Jepp! Det var det vi kom fram till... 😉
Jepp! Det var det vi kom fram till... 😉
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 21:15ja:-) och det var en mycket bra slutsatts tycker jag 🙂
ja:-) och det var en mycket bra slutsatts tycker jag 🙂