Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 13:56Då måste jag... Vad är konst? 🙂
Red: Ja, jag vet... Vad som är konst ligger i betraktarens öga... Jag personligen kan tycka att vissa tatuerare är riktiga konstnärer samtidigt som jag kan känna att erkända konstnärer bara är konstiga... Men det är fort
Då måste jag... Vad är konst? 🙂
Red: Ja, jag vet... Vad som är konst ligger i betraktarens öga... Jag personligen kan tycka att vissa tatuerare är riktiga konstnärer samtidigt som jag kan känna att erkända konstnärer bara är konstiga... Men det är fort
Quote from Rasmus Olsson on 27 April 2009, 13:58Om ordet konst kommer från konstigt, då är det ju ingen konst.
Om ordet konst kommer från konstigt, då är det ju ingen konst.
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 14:08Hm. Jo, låter som om det kan bli en trevlig pratstund. men inte idag.... Här blir det inget rödvin i eftermiddagssolen, här blir det detaljplaneutredning. Jobb!!!
Hm. Jo, låter som om det kan bli en trevlig pratstund. men inte idag.... Här blir det inget rödvin i eftermiddagssolen, här blir det detaljplaneutredning. Jobb!!!
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 09:58skål!
skål!
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 10:40Hm. Nä, inte idag heller. Löpträning ikväll. Nu är det allvar.
Och tatuerare som konstnärer? Självklart. Iallafall han som gjort mina. Sådeså.
Hm. Nä, inte idag heller. Löpträning ikväll. Nu är det allvar.
Och tatuerare som konstnärer? Självklart. Iallafall han som gjort mina. Sådeså.
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 11:21Har funderat på att göra en PB tatuering på vaden...och en Helgonet streckgubbe på insidan av under armen....
Men jag vet att det aldrig kommer göras några teckningar på min kropp!
Har funderat på att göra en PB tatuering på vaden...och en Helgonet streckgubbe på insidan av under armen....
Men jag vet att det aldrig kommer göras några teckningar på min kropp!
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 11:23....Inte ens några osynliga...? Ritade av fingertoppar?
....Inte ens några osynliga...? Ritade av fingertoppar?
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 11:27Samma här, inga gaddningar på min kropp...
Samma här, inga gaddningar på min kropp...
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 11:32Jo då Linda...på det sättet får man gärna måla hela mig....
Jo då Linda...på det sättet får man gärna måla hela mig....
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 11:58Jag är riktigt dålig på o rita så tur min tatuerare va konstnärlig och hjälpte mig placera dem strategiskt
Jag är riktigt dålig på o rita så tur min tatuerare va konstnärlig och hjälpte mig placera dem strategiskt