Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 10:52Linda det blir nog samma sorts fika till arbets kompisarna i så fall. Fast det skulle vara kul om du förvånade arbets kompisarna med något oväntat, vet dock inte vad...
Tentan handlar om specialpedagogik på IV programmet hur låter det?
Linda det blir nog samma sorts fika till arbets kompisarna i så fall. Fast det skulle vara kul om du förvånade arbets kompisarna med något oväntat, vet dock inte vad...
Tentan handlar om specialpedagogik på IV programmet hur låter det?
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 11:19Du kan få bli min guide på museer Linda, nått jag inte vet ett skit om... heheh
Du kan få bli min guide på museer Linda, nått jag inte vet ett skit om... heheh
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 11:30Självklart, Jari! Men det blir nästan uteslutande konstmuseer, hoppas det är ok...? Konstguide får du på köpet!
Självklart, Jari! Men det blir nästan uteslutande konstmuseer, hoppas det är ok...? Konstguide får du på köpet!
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 11:31Javisst, om det är Kubism och Surrealism på agendan så... shoot! Enda konsten som faller mig i smaken nämligen 🙂
Javisst, om det är Kubism och Surrealism på agendan så... shoot! Enda konsten som faller mig i smaken nämligen 🙂
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 11:44Det var en snäv liten del av modernismen du gillar. Den samtida konsten har mer att erbjuda än så, vad du saknat är någon att diskutera den med. Det är då den blir RIKTIGT intressant! Moderna i Stockholm har en riktigt bra samling, tål att beskådas om och
Det var en snäv liten del av modernismen du gillar. Den samtida konsten har mer att erbjuda än så, vad du saknat är någon att diskutera den med. Det är då den blir RIKTIGT intressant! Moderna i Stockholm har en riktigt bra samling, tål att beskådas om och
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 11:53Hahah, jag är diskussionernas kung, Linda. Älskar diskussioner av precis alla slag, den föds ju av en undran och av en nyfikenhet, då vill man ha "svar" också... 🙂 Underbart!
Ja, mitt "snäva" konstintresse/konstkunnande beror helt klart på bristen av o
Hahah, jag är diskussionernas kung, Linda. Älskar diskussioner av precis alla slag, den föds ju av en undran och av en nyfikenhet, då vill man ha "svar" också... 🙂 Underbart!
Ja, mitt "snäva" konstintresse/konstkunnande beror helt klart på bristen av o
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 12:29Hum....kan man cykla på ett museum?
Hum....kan man cykla på ett museum?
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 12:58Klart man kan! Louisiana är som gjort för en cykeltur! Och för picninc... Och för promenad... Vin i parken.... massor av gömda hörn.... utsikt över Öresund... Åh, ja just - bra konst också!
Annars kan du ju prova Kumu, Magnus. Sjuuuukt stort!
Klart man kan! Louisiana är som gjort för en cykeltur! Och för picninc... Och för promenad... Vin i parken.... massor av gömda hörn.... utsikt över Öresund... Åh, ja just - bra konst också!
Annars kan du ju prova Kumu, Magnus. Sjuuuukt stort!
Quote from Rasmus Olsson on 27 April 2009, 13:23Linda, försöker du locka oss pojkar i fördärvet, cykla till Köpenhamn?
Linda, försöker du locka oss pojkar i fördärvet, cykla till Köpenhamn?
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 13:26Lyckas inte ni locka henne så försöker HON! Så funkar det 😉
Lyckas inte ni locka henne så försöker HON! Så funkar det 😉