Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Linda det blir nog samma sorts fika till arbets kompisarna i så fall. Fast det skulle vara kul om du förvånade arbets kompisarna med något oväntat, vet dock inte vad...
Tentan handlar om specialpedagogik på IV programmet hur låter det?

Du kan få bli min guide på museer Linda, nått jag inte vet ett skit om... heheh

Självklart, Jari! Men det blir nästan uteslutande konstmuseer, hoppas det är ok...? Konstguide får du på köpet!

Javisst, om det är Kubism och Surrealism på agendan så... shoot! Enda konsten som faller mig i smaken nämligen 🙂

Det var en snäv liten del av modernismen du gillar. Den samtida konsten har mer att erbjuda än så, vad du saknat är någon att diskutera den med. Det är då den blir RIKTIGT intressant! Moderna i Stockholm har en riktigt bra samling, tål att beskådas om och

Hahah, jag är diskussionernas kung, Linda. Älskar diskussioner av precis alla slag, den föds ju av en undran och av en nyfikenhet, då vill man ha "svar" också... 🙂 Underbart!

Ja, mitt "snäva" konstintresse/konstkunnande beror helt klart på bristen av o

Hum....kan man cykla på ett museum?

Klart man kan! Louisiana är som gjort för en cykeltur! Och för picninc... Och för promenad... Vin i parken.... massor av gömda hörn.... utsikt över Öresund... Åh, ja just - bra konst också!

Annars kan du ju prova Kumu, Magnus. Sjuuuukt stort!

Linda, försöker du locka oss pojkar i fördärvet, cykla till Köpenhamn?

Lyckas inte ni locka henne så försöker HON! Så funkar det 😉