Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 17:03tssi inte då min lever...
tssi inte då min lever...
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 08:42God morgon! någon som är sugen på att skriva min hemtenta? frö det är inte jag...
God morgon! någon som är sugen på att skriva min hemtenta? frö det är inte jag...
Quote from Rasmus Olsson on 27 April 2009, 08:50Sugen är jag alltid. Men aldrig på hemtentor. Sorry.
Sugen är jag alltid. Men aldrig på hemtentor. Sorry.
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 09:12dame, jaja värt ett försök, får väl försöka själv då... Är morgon god?
dame, jaja värt ett försök, får väl försöka själv då... Är morgon god?
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 09:19God morgon och välkomna till en alldeles färsk och härlig vecka!
Om jag gör din hemtenta Emelie, tar du min fikavecka då....? Mina kamrater på kontoret tycker inte om mig när jag serverar grovt bröd till fm-fikat och frukt till em-fikat.... men trägen v
God morgon och välkomna till en alldeles färsk och härlig vecka!
Om jag gör din hemtenta Emelie, tar du min fikavecka då....? Mina kamrater på kontoret tycker inte om mig när jag serverar grovt bröd till fm-fikat och frukt till em-fikat.... men trägen v
Quote from Rasmus Olsson on 27 April 2009, 09:19Har inte smakat på morgonen än, men gröten och altten var god. Cykelturen var god, kom iväg bra tid och slapp värsta tantcykel-med-korg maffian.
Har inte smakat på morgonen än, men gröten och altten var god. Cykelturen var god, kom iväg bra tid och slapp värsta tantcykel-med-korg maffian.
Quote from Rasmus Olsson on 27 April 2009, 09:21Linda, du har allt mitt stöd! När kollegorna här smaskar på bullar, vetelängder, tårtor osv, sitter jag där supernyttig med min fil och müsli. Sen cyklar jag åtta mil, de går 100 meter till pendeln eller bilen. Vem mår bäst? Vi hälsosamma!!! Vi kommer bli
Linda, du har allt mitt stöd! När kollegorna här smaskar på bullar, vetelängder, tårtor osv, sitter jag där supernyttig med min fil och müsli. Sen cyklar jag åtta mil, de går 100 meter till pendeln eller bilen. Vem mår bäst? Vi hälsosamma!!! Vi kommer bli
Quote from Fredric Lagerström on 27 April 2009, 09:23Det beror på ämnet Emelie. Jag är inne på Klinkersläggning, fogbredd och värmegolv just nu.
Rör du dej i denna sfär skulle jag kunna hjälpa dej. (t+)
Det beror på ämnet Emelie. Jag är inne på Klinkersläggning, fogbredd och värmegolv just nu.
Rör du dej i denna sfär skulle jag kunna hjälpa dej. (t+)
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 09:23Japp!
Jag kommer gå i graven fylld av fibrer och vitaminer! Skam åt dem som dissar oss!
Japp!
Jag kommer gå i graven fylld av fibrer och vitaminer! Skam åt dem som dissar oss!
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 10:28God "morgon" på er! 🙂
Hoppas det har trynats lika skönt i övriga sverige som här?
God "morgon" på er! 🙂
Hoppas det har trynats lika skönt i övriga sverige som här?