Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Spelade själv ficktennis, fick mest köra crosshand 😀

Ja...
Min son ska få gör precis vad han vill när han blir stor nog.
Spelar ingen roll om det är enduro eller balett, bara det gör honom lycklig 😀
Just nu gillar han fotboll så då sparkar jag gärna med honom, för det gör mamman lycklig 😉

Jari // Skönt att höra en genomtänkt definering av fotboll och varför föräldrar vill att barnen ska köra det. Inget om taktiskt tänkande, laganda, teknik o koordination som krävs. Tror inga normala föräldrar tror att deras barn skatill höra den promille (

Å ANdrew ..då är han nog en gudabenådad spelare dessutom...hårt liv att bli elit idrottsman...Inget jag stävar efter att kidsen skall bli, det får bli ders val. jag vill däremot ge dem en aktiv livsstil och så många valmöjligheter som jag bara kan.

Ett

God Morgon FB: Härligt att det är fredag idag! Dock så blir det ingen suparkväll idag utan en träningskväll! Löpnin och (om jag pallar) lite överkropp på gymmet.

Gooooo morgon!
Det är fredag, jag ska hämta min son (L) i eftermiddag och tillbringa helgen i Dalarna, kan det bli bättre???
Börjar bli förkyld, men ignorerar det för jag har inte tid 🙂

Önskar er en underbar dag!

God morgon! 🙂

Ny dag, nya möjligheter... Idag är jag laddad inför träningen, ska bli kul. Hade riktigt jobbigt igår eftersom det var min vilodag, jobbigare att INTE träna än att träna...

Hoppas ni andra har lika bra väder som jag!?

Du får träna lite lugnare Annette... uppvärmning mer än du tränar... typ! Heheh

Sooool i södra Norrland (H:)

dåligt tålamod och min envishet = min dumhet (#)