Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 11:22Å va roligt!
Längtar tills min son är så pass att han kan börja med fotboll också.
Morfar tycker att han redan ser stor potetial hos honom 😀
Sonen är bara 3 år än, men morfar har stora förhoppningar....
Å va roligt!
Längtar tills min son är så pass att han kan börja med fotboll också.
Morfar tycker att han redan ser stor potetial hos honom 😀
Sonen är bara 3 år än, men morfar har stora förhoppningar....
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 11:35Ha ha...min granne visar upp sin ett åring som lyckas sparka till en tennisboll...Nästa Zlatan menar han
Ha ha...min granne visar upp sin ett åring som lyckas sparka till en tennisboll...Nästa Zlatan menar han
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 11:47Hmmm... Låter som morfar 😀
Man måste ju tro på de små liven!
Hmmm... Låter som morfar 😀
Man måste ju tro på de små liven!
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 11:49Varför är alla fast på Fotboll? Om jag någonsinn skaffar barn ska de (om de vill) lära sig skytte/jakt, Dykning(med tuber) och Muay thai.
Varför är alla fast på Fotboll? Om jag någonsinn skaffar barn ska de (om de vill) lära sig skytte/jakt, Dykning(med tuber) och Muay thai.
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 11:50Det är halva grejen! Min står framför garaget och kickar varje dag....och undrar när är det match...hade han fått välja hade det blivit träning och match alla dagar i veckan!
Det är halva grejen! Min står framför garaget och kickar varje dag....och undrar när är det match...hade han fått välja hade det blivit träning och match alla dagar i veckan!
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 11:53Eh...min son (och dotter) åker skidor...vill börja med telemark nästa år...simmar, spelar basket, fiskar och skjuter luftgevär, spelar gitarr, åker vattenskidor, spelar golf och vill börja på karate och innebandy...men nu finns det inte fler dagar på veck
Eh...min son (och dotter) åker skidor...vill börja med telemark nästa år...simmar, spelar basket, fiskar och skjuter luftgevär, spelar gitarr, åker vattenskidor, spelar golf och vill börja på karate och innebandy...men nu finns det inte fler dagar på veck
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 11:54Tror att många föräldrar på nått sätt försöker få in sina ungar på just fotbollsträningar eftersom deras dröm är att ungarna ska bli proffs å tjäna storkovan. Kul sedan när dom inte blir det och hela ungdomen har gått åt till fotbollsträningar *skratt* Ja
Tror att många föräldrar på nått sätt försöker få in sina ungar på just fotbollsträningar eftersom deras dröm är att ungarna ska bli proffs å tjäna storkovan. Kul sedan när dom inte blir det och hela ungdomen har gått åt till fotbollsträningar *skratt* Ja
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 11:57Själv skulle jag inte ens under pistolhot gå och sätta mig på en arena för att se en match i fotboll. Finns nog inget tråkigare att se, där springer 11st "mammas pojkar" omkring på en gräsmatta som är klippt i millimeterprecision och bråkar om en boll...
Själv skulle jag inte ens under pistolhot gå och sätta mig på en arena för att se en match i fotboll. Finns nog inget tråkigare att se, där springer 11st "mammas pojkar" omkring på en gräsmatta som är klippt i millimeterprecision och bråkar om en boll...
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 11:59ha ha...inga illusioner här..Skolan är viktigast...alla aktiviter ryker om inte den fungerar...det blir en motivationsfråga....
Sen passar inte fotboll alla... Fickpingis var min sport 😀
ha ha...inga illusioner här..Skolan är viktigast...alla aktiviter ryker om inte den fungerar...det blir en motivationsfråga....
Sen passar inte fotboll alla... Fickpingis var min sport 😀
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 12:00så skönt att höra om dessa ungdomar som sysselsätter sig med annat än stillasittande dataspel (t+)
så skönt att höra om dessa ungdomar som sysselsätter sig med annat än stillasittande dataspel (t+)