Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Får man säga godmorgon redan nu? *sitter på jobbet*

Godmorgon så klart!

Visst får man väl det Jessie, frågan är dock om 03:03 räknas som morgon eller natt ???

Tänk att jag fick vakna så här:lugn löprunda intill ett vindstilla hav,solstrålar som blev allt hetare,smarrig frukost en perfekt start på en mycket händelserik dag som jag hoppas slutar väl

Hehe, same here, helt underbart! Att börja en löprunda 10 minnuter från Göteborg centrum, och ändå hinna löpa genom jordbrukslandskap, ut till havet och en småbåtshamn som börjar vakna till liv för dagen, och tillbaks, och dessutom med väldigt trevligt sä

Men va i helvete... 357 olästa inlägg. Jag skojar inte!
Snart spinning! 😀

God morgon allihopa. Till min förvåning sp värker mina ben inte så värst mycket efter gårdangens löpnings-pass. Så det blir väl att dra ut idag igen. Man måste ju passa på när vädret är så fint! (H)
@Sofia: Jo vi har ju pratat lite under dagen/natten. Do

God morgon på er där ute! 🙂

Hoppas ni sovit lika bra som jag?!

Japp, jag ahr såvit som en stock i 10.5 timmar. SATAN va skönt det var. Dock är mina axlar fortfarande sjukt spännda; ser nästan ut som ringaren i Nortre damme

Not godmorgon! När jag skulle posta ett inlägg på Funbeat, kraschade datorn! Vet inte om det är hårddisken eller moderkortet än, troligen det sista.

Sensmoral: Funbeat käkar datorer!