Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 08:49Gomorron på er! Hoppas ni sovit lika bra som jag!?
Ny dag, nya möjligheter 😀
Gomorron på er! Hoppas ni sovit lika bra som jag!?
Ny dag, nya möjligheter 😀
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 10:00Rastade Bianchin innan jobbet
Rastade Bianchin innan jobbet
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 10:05Härlig dag, jag har semester och det är nästan 20 grader varmt. Men idag får benen vila känner jag. Bergscyklingen igår gjorde sitt. *träningsvärk är skönt*
Härlig dag, jag har semester och det är nästan 20 grader varmt. Men idag får benen vila känner jag. Bergscyklingen igår gjorde sitt. *träningsvärk är skönt*
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 10:07Låter underbart, själv ska jag antingen idag eller i morgon ta ett ordentligt pass med Core/Spinning... köra slut på kroppen helt.... mhhh.... *njuta*
Låter underbart, själv ska jag antingen idag eller i morgon ta ett ordentligt pass med Core/Spinning... köra slut på kroppen helt.... mhhh.... *njuta*
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 10:09Det kommer ikväll...först cykel sen håller jag mitt spinningpas..sen cyklar jag hem igen...
Det kommer ikväll...först cykel sen håller jag mitt spinningpas..sen cyklar jag hem igen...
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 11:06Anna -> Rätt åt dig! 🙂
Har haft en lugn förmiddag på jobbet, och ser fram emot en lugn eftermiddag.
Anna -> Rätt åt dig! 🙂
Har haft en lugn förmiddag på jobbet, och ser fram emot en lugn eftermiddag.
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 09:26Goder morgon på er alla sjusovare! 🙂 Hoppas ni sovit lika gott som jag!?
Goder morgon på er alla sjusovare! 🙂 Hoppas ni sovit lika gott som jag!?
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 09:39Godmorgon! Ja, sovit som en stock. Käkat god grötfrukost o sitter nu o väntar på att den ska sjunka undan innan jag ska försöka mig på en liten löprunda o se om min vad håller. VILL så gärna börja kunna springa igen
Godmorgon! Ja, sovit som en stock. Käkat god grötfrukost o sitter nu o väntar på att den ska sjunka undan innan jag ska försöka mig på en liten löprunda o se om min vad håller. VILL så gärna börja kunna springa igen
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 09:42Låter härligt, vi får alla be en stilla bön för din vad, att den liksom håller "vad" den lovar. Eller så kan vi slå "vad" om den håller "vad" den lovar... nä fan, nu får jag ge mig... Godmorgon på dig i alla fall Annette! 😉
Låter härligt, vi får alla be en stilla bön för din vad, att den liksom håller "vad" den lovar. Eller så kan vi slå "vad" om den håller "vad" den lovar... nä fan, nu får jag ge mig... Godmorgon på dig i alla fall Annette! 😉
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 09:56😀 tack för the "peptalk" iaf.
😀 tack för the "peptalk" iaf.