Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 10:55Vågar inte mig på ett " go möra"...
Men ett halloj ska la passa. 😀Sicken underbar morgon de vatt.
Synd att solen "lyser" med sin frånvaro. (t-)
Svårt att få tvätten att torka i dimman.Men, men.... Den dyker la upp så småningom. 😀
Vågar inte mig på ett " go möra"...
Men ett halloj ska la passa. 😀
Sicken underbar morgon de vatt.
Synd att solen "lyser" med sin frånvaro. (t-)
Svårt att få tvätten att torka i dimman.
Men, men.... Den dyker la upp så småningom. 😀
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 10:57Ja, nu verkar det som om man får ställa Trangia-köket under tvättvindan, solen tittar bara fram när inte jag gör det tydligen...
Ja, nu verkar det som om man får ställa Trangia-köket under tvättvindan, solen tittar bara fram när inte jag gör det tydligen...
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 11:32God morgon 😉
Kör fortfarnade hårt på att försöka vila ut.
Men senaste projektet gick upp igår, sidan är fortfarande lite "dodgy" men det verkar lovande. 🙂
God morgon 😉
Kör fortfarnade hårt på att försöka vila ut.
Men senaste projektet gick upp igår, sidan är fortfarande lite "dodgy" men det verkar lovande. 🙂
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 11:39Jag var uppe och körde fyllerister och kräkfontäner i natt så jag är fortfarande trött, men nu ska jag ut i skogen med kameran och ett gäng hundar. 🙂 Have a nice day!
Jag var uppe och körde fyllerister och kräkfontäner i natt så jag är fortfarande trött, men nu ska jag ut i skogen med kameran och ett gäng hundar. 🙂 Have a nice day!
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 11:42Ja ha det prima Sofia! 🙂
Ja ha det prima Sofia! 🙂
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 11:42Kräkfontäner? Är det ett alternativ till en sån där chokladfontän?
Kräkfontäner? Är det ett alternativ till en sån där chokladfontän?
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 11:46Japp! Fast i mindre trevlig variant.
Den här hette Martin W..... 😛
Japp! Fast i mindre trevlig variant.
Den här hette Martin W..... 😛
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 11:52Läste jag trangia...?
Finns det en tältare här månne?
Jippie hoo... Solen e framme. 😀
Läste jag trangia...?
Finns det en tältare här månne?
Jippie hoo... Solen e framme. 😀
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 11:55Haha, njaa, jag bor inte precis i ett tält, men jag är en friluftsmänniska och Trangian är i dom fallen min bästa vän... heheh, lite svårt att brassa käk i buschen om man inte har den med sig...
Haha, njaa, jag bor inte precis i ett tält, men jag är en friluftsmänniska och Trangian är i dom fallen min bästa vän... heheh, lite svårt att brassa käk i buschen om man inte har den med sig...
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 13:29Lite bensin o tändare funkar fint att göra eld med annars.
Lite bensin o tändare funkar fint att göra eld med annars.