Quote from Funbeat user on 11 April 2009, 09:49Goder morgon på er! Hoppas ni har lika härligt väder som jag!
Goder morgon på er! Hoppas ni har lika härligt väder som jag!
Quote from Funbeat user on 11 April 2009, 10:23Jaförfaan, dagens första aktivitet, en kort löprunda innan frukost är avklarad. I Shorts och tunn tröja! =)
Jaförfaan, dagens första aktivitet, en kort löprunda innan frukost är avklarad. I Shorts och tunn tröja! =)
Quote from Funbeat user on 11 April 2009, 11:02Aj, vem tusan satte en yllestrumpa i min mun?? Måste varit polaren som tjata med mig till krogen igår, sicken en!
Blir lugn dag, tog en fem-milare i racefart på cykeln igår som förberedelse för nästa helgs tävling.... Kanske ett sväng på MTB sen, för att
Aj, vem tusan satte en yllestrumpa i min mun?? Måste varit polaren som tjata med mig till krogen igår, sicken en!
Blir lugn dag, tog en fem-milare i racefart på cykeln igår som förberedelse för nästa helgs tävling.... Kanske ett sväng på MTB sen, för att
Quote from Funbeat user on 11 April 2009, 11:03Låter wunderbart, själv har har bara hunnit få i mig frukost, kaffe och ligga på terassen å sola än så länge. Blir snart buschen som gäller...
Låter wunderbart, själv har har bara hunnit få i mig frukost, kaffe och ligga på terassen å sola än så länge. Blir snart buschen som gäller...
Quote from Funbeat user on 11 April 2009, 11:07Tur man har hund som ser till att man kommer upp o ut på morgon, annars skulle det vara lätt att tryna bort en fin dag! Min älskade rödvarg håller ordning på mig!
Tur man har hund som ser till att man kommer upp o ut på morgon, annars skulle det vara lätt att tryna bort en fin dag! Min älskade rödvarg håller ordning på mig!
Quote from Funbeat user on 12 April 2009, 07:23Good Morgon!
Ännu en härligt solig dag. Vaknade tidigt och tycker det är lite synd att gymet inte öppnar förrän 10 idag. Blir första gymbesöket på en månad pga foten.
Good Morgon!
Ännu en härligt solig dag. Vaknade tidigt och tycker det är lite synd att gymet inte öppnar förrän 10 idag. Blir första gymbesöket på en månad pga foten.
Quote from Funbeat user on 12 April 2009, 08:33Godmorgon Helena! Njut väl av gymet! Hoppas de har stora fönster 🙂
Godmorgon Helena! Njut väl av gymet! Hoppas de har stora fönster 🙂
Quote from Funbeat user on 12 April 2009, 08:43Ja, simhallen har iaf stora fönster. Tyvärr är det mest en nackdel när solen skiner, man får solen rakt i ögonen åt ena hållet.
Ja, simhallen har iaf stora fönster. Tyvärr är det mest en nackdel när solen skiner, man får solen rakt i ögonen åt ena hållet.
Quote from Funbeat user on 12 April 2009, 09:21God Morgon!
Blir MTB rätt ut i skogen nu, 2 milsrunda, där några likasinnade ska hjälpas åt att röja spåret också! Sen sola lite, gå en sväng med hunden. Underbart väder sätter fart på kroppen, känns som man kommer ur vinterns dvala nu.
God Morgon!
Blir MTB rätt ut i skogen nu, 2 milsrunda, där några likasinnade ska hjälpas åt att röja spåret också! Sen sola lite, gå en sväng med hunden. Underbart väder sätter fart på kroppen, känns som man kommer ur vinterns dvala nu.
Quote from Fredric Lagerström on 12 April 2009, 10:42God morgon.
Jo, Helena du får ta dina polariserande simglasögon då jue.Jag håller på med min köksrenovering men ska försöka få till ett lite längre löppass i kväll.
God morgon.
Jo, Helena du får ta dina polariserande simglasögon då jue.
Jag håller på med min köksrenovering men ska försöka få till ett lite längre löppass i kväll.