Quote from Funbeat user on 10 April 2009, 09:16Mata hundar. Ut med hundar. In med hundar. På med träningskläder. Gå till gym. Anstränga mig en smula (förhoppningsvis). Gå hem från gym. Ut med hundar. Plocka fram inlines. Våga åka på skiten..........
Mata hundar. Ut med hundar. In med hundar. På med träningskläder. Gå till gym. Anstränga mig en smula (förhoppningsvis). Gå hem från gym. Ut med hundar. Plocka fram inlines. Våga åka på skiten..........
Quote from Funbeat user on 10 April 2009, 09:23Sofia, ska du *träna*? 😉
Sofia, ska du *träna*? 😉
Quote from Funbeat user on 10 April 2009, 10:41God morgon! Det är strålande fint väder ute idag! 🙂
Vaknade vid 10 i förvånansvärt bra skick trots nästan 3 timmar innebandy igår kväll.Det får nog bli första löpturen (lätt jogg) på ett bra tag. Sen kommer jag nog ta och cykla lite i skogen också!
God morgon! Det är strålande fint väder ute idag! 🙂
Vaknade vid 10 i förvånansvärt bra skick trots nästan 3 timmar innebandy igår kväll.
Det får nog bli första löpturen (lätt jogg) på ett bra tag. Sen kommer jag nog ta och cykla lite i skogen också!
Quote from Funbeat user on 10 April 2009, 10:44Det låter bra i alla fall! 🙂
Nä, dagens första hundpromenad gick inget vidare. Ett koppel havererade och helt plötsligt hade jag en hund som sicksackade mellan bilarna på huvudleden. Tack liksom..
Fortsätter det i samma stil så är det tappad hantel i
Det låter bra i alla fall! 🙂
Nä, dagens första hundpromenad gick inget vidare. Ett koppel havererade och helt plötsligt hade jag en hund som sicksackade mellan bilarna på huvudleden. Tack liksom..
Fortsätter det i samma stil så är det tappad hantel i
Quote from Fredric Lagerström on 10 April 2009, 10:51Tag hjälm på i gymet idag Sofie. Vi ska inte lida mer än nödvändigt.
Tag hjälm på i gymet idag Sofie. Vi ska inte lida mer än nödvändigt.
Quote from Funbeat user on 10 April 2009, 12:20God lunch! 🙂 Bjöd migsjälv på en bakelse till frukost, tyvärr ignen som kunde göra det åt mig 🙁
Blev lagomt myspysigt ändå.
Resten av dagen ska firas på travbanan 😮
God lunch! 🙂 Bjöd migsjälv på en bakelse till frukost, tyvärr ignen som kunde göra det åt mig 🙁
Blev lagomt myspysigt ändå.
Resten av dagen ska firas på travbanan 😮
Quote from Funbeat user on 10 April 2009, 12:35Huvudled - Grästorp - Bilar? Trodde det var en gräsväg och två traktorer som gällde där....
Huvudled - Grästorp - Bilar? Trodde det var en gräsväg och två traktorer som gällde där....
Quote from Funbeat user on 10 April 2009, 13:25Haha, jojo, men det beror helt på vad man jämför med förövrigt. Eftersom alla andra gator är mindre så måste ju denna vara huvudled. Mer trafik idag än vanligt eftersom det är påskhelg, så hon hade ju kunnat välja en bättre dag att göra sönder kopplet på.
Haha, jojo, men det beror helt på vad man jämför med förövrigt. Eftersom alla andra gator är mindre så måste ju denna vara huvudled. Mer trafik idag än vanligt eftersom det är påskhelg, så hon hade ju kunnat välja en bättre dag att göra sönder kopplet på.
Quote from Funbeat user on 10 April 2009, 13:36Som sagt, stållänk.... har en hängades här sen Nisse bet på koppel också... ska jag ta med "hem" i morrn?
Gick sådär med löpningen... Spräckte en förhårdnad under ena lilltån efter 14km... men det är väl bara att vänja sig antar jag, sånt som härdar en s
Som sagt, stållänk.... har en hängades här sen Nisse bet på koppel också... ska jag ta med "hem" i morrn?
Gick sådär med löpningen... Spräckte en förhårdnad under ena lilltån efter 14km... men det är väl bara att vänja sig antar jag, sånt som härdar en s
Quote from Funbeat user on 10 April 2009, 13:58Om du vill och kommer ihåg. Är inte så säker på att varken Kathis eller järnhandeln har såna specialare..
Om du vill och kommer ihåg. Är inte så säker på att varken Kathis eller järnhandeln har såna specialare..