Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Nu är simpasset avklarat och solen hade inte hunnit fram till simhallen än. Eftermiddag i vår simhall ska man undvika om det är sol.

God Morgon!
Sitter på alten och njuter utav solen. Kroppen vill vila idag, den är nöjd med dom 20 mil jag cyklade igår

Goooodmorgon! Själv är jag bakfull och somnade i duschen igår... Tadaaa!

iiiuuu, Sofia ser ut som världens största russin... fast vit... skrynkelFia 😀

appropå udda platser så hittade vi en kompis i torkskåpet på förra årets fjällresa. Han kallas för törstiga mumien numera (H)

Hehe, insåg han sina problem och satte sig själv på torken?

God morgon

Hu nu e de träning om en timma och vädret är kanonbra för vilken dag i ordningen kommer jag inte ihåg,, hmm skall man våga köra i shorts idag tro man måste ju börja matcha cykelbrännan på som redan börjar infinna sig på armarna 🙂

Du är sent ute, den premiären var för 14 dagar sen 😉 Beror kanske på var man bor. Ta med lösa armar, i fartvinden är det fortfarande lite kyligt. Körde MTB igår, var varmt i skogen men när man kom ut på lite mer fart-partier så kylde det. Men det är dag

Godmorgon allihopa !
Snart dags för ett långpass löpning.

God Morgon!

Är helt mör i kroppen efter gårdagens simning. Brukar aldrig känna av i kroppen ett sim-pass, men efter en månad i soffan fick nog kroppen en chock...

Men skönt att vara igång antar jag?

Själv tar jag en halv vilodag, väntar med träning tills ett spinn-pass ikväll. Men innan dess: diska, baka bröd, tvätta, städa och så örter.