Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 11:02Men fy faan.. *kräks lite*
Men fy faan.. *kräks lite*
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 11:03*skrattar bara*
*skrattar bara*
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 06:48God morgon! Äntligenn har kroppen accepterat sommartiden och man är uppe i någotsånär tid oc frukosten är nere. 🙂 Dags för hundpromenad! Ha en bra dag allihopa!
God morgon! Äntligenn har kroppen accepterat sommartiden och man är uppe i någotsånär tid oc frukosten är nere. 🙂 Dags för hundpromenad! Ha en bra dag allihopa!
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 08:09Kunde inte sagt det bättre själv!
MORRN! 🙂
Kunde inte sagt det bättre själv!
MORRN! 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 8 April 2009, 08:15Morrn morrn!
Har matat katterna här. Yoghurt och ägg gillar dom på morgonen.
Promenaderna ute fixar de utan min hjälp, vilket är bra för jag har
fullt upp i köket (Nej, ingen full tupp i köket)
Morrn morrn!
Har matat katterna här. Yoghurt och ägg gillar dom på morgonen.
Promenaderna ute fixar de utan min hjälp, vilket är bra för jag har
fullt upp i köket (Nej, ingen full tupp i köket)
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 08:18Bah, låter som vissa tar det lugnt o skönt på morgon! Har redan cyklat 2 mil i motvind och ska njuta av dagens första kopp kaffe på jobbet!
Bah, låter som vissa tar det lugnt o skönt på morgon! Har redan cyklat 2 mil i motvind och ska njuta av dagens första kopp kaffe på jobbet!
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 17:14Nu är det ju inte så mycket morgon längre men vilken dag det har varit!
Började fint med att jag gick till jobbet och blev bjuden på påskbuffé av en tant som gått i pension. Blev nästan lite väl mycket mat, men gott var det!
Rullade hemåt när mamma ring
Nu är det ju inte så mycket morgon längre men vilken dag det har varit!
Började fint med att jag gick till jobbet och blev bjuden på påskbuffé av en tant som gått i pension. Blev nästan lite väl mycket mat, men gott var det!
Rullade hemåt när mamma ring
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 20:26Snacka om effektivt med 2 kalas innan 12!!
Snacka om effektivt med 2 kalas innan 12!!
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 20:29Ganska imponerad över min egen effektivitet måste jag säga 😉 Tänk om man kunde vara lika effektiv med allt annat... (H)
Ganska imponerad över min egen effektivitet måste jag säga 😉 Tänk om man kunde vara lika effektiv med allt annat... (H)
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 21:34Ja det var duktigt gjort 🙂
Ja det var duktigt gjort 🙂