Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 09:05God Morgon! Upp och hoppa, så ni inte missar solen.
God Morgon! Upp och hoppa, så ni inte missar solen.
Quote from Rasmus Olsson on 4 April 2009, 09:14Ut å cukla!
Ut å cukla!
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 09:16Ut å springa är grejen i sol.
Ut å springa är grejen i sol.
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 09:17Ska göra snyggt på uteplatsen har jag tänkt.
Ska göra snyggt på uteplatsen har jag tänkt.
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 09:19Här nere är det dimma tjock som havregrynsgröt fortfarande. 🙁
Njuter av Maiden och deras A matter of life and death och ska städa så länge.
Här nere är det dimma tjock som havregrynsgröt fortfarande. 🙁
Njuter av Maiden och deras A matter of life and death och ska städa så länge.
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 09:21Men uppe på Guldheden skiner solen fint. Du är i fel del av stan, Anders!
Men uppe på Guldheden skiner solen fint. Du är i fel del av stan, Anders!
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 09:23Hmm... ni ligger längre österut... Den har bara inte orkat kämpa sig igenom hit ut till Hisingen å Slätta Damm ännu. Men hoppet lever då! =)
Hmm... ni ligger längre österut... Den har bara inte orkat kämpa sig igenom hit ut till Hisingen å Slätta Damm ännu. Men hoppet lever då! =)
Quote from Fredric Lagerström on 4 April 2009, 09:37Idag är dagen då jag skall försöka få en guldstjärna i vu. De yttre förutsättningarna är idealiska. Ta mej fan vindstilla och sol!
Ska försöka få in "rätt" musik i mp3n med. Tony Joe White, ZZ top och nåt
riktigt aggresivt på slutet måste jag fundera ut
Idag är dagen då jag skall försöka få en guldstjärna i vu. De yttre förutsättningarna är idealiska. Ta mej fan vindstilla och sol!
Ska försöka få in "rätt" musik i mp3n med. Tony Joe White, ZZ top och nåt
riktigt aggresivt på slutet måste jag fundera ut
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 09:58Ny på funbeat. Vilka morgonpigga medlemmar...Idag blir det nog en härlig löptur i vårsolen
Ny på funbeat. Vilka morgonpigga medlemmar...Idag blir det nog en härlig löptur i vårsolen
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 10:00Gomorron på er! Kanooooonväder i Borås! 🙂
Gomorron på er! Kanooooonväder i Borås! 🙂