Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 09:15Sol? Vilken sol?
Ingen kräkig hund idag i alla fall! Dagens planering består i att tvätta, diska och röja lite allmänt i lägenheten..
Sol? Vilken sol?
Ingen kräkig hund idag i alla fall! Dagens planering består i att tvätta, diska och röja lite allmänt i lägenheten..
Quote from Rasmus Olsson on 31 March 2009, 09:16Nån spurt blev det inte, försökte att inte glömma bilnumret som jag ska ha när jag plosanmäler idioten för dråpförsök.
Nån spurt blev det inte, försökte att inte glömma bilnumret som jag ska ha när jag plosanmäler idioten för dråpförsök.
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 10:19Nu är solen borta men det är även den goda morgonen 🙂
Nu är solen borta men det är även den goda morgonen 🙂
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 10:25Bruse, montera en stor gasdriven lastbilstuta på styret, eller "hockeytuta", så ska du se att de uppmärksammar dig. =)
Bruse, montera en stor gasdriven lastbilstuta på styret, eller "hockeytuta", så ska du se att de uppmärksammar dig. =)
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 10:33Eller en stor orange blinkande lampa á la följebil, på hjälmen! 😀
Eller så kanske vi kan skramla ihop och köpa en såndär orange-vimpel-på-pinne till dig?
Eller en stor orange blinkande lampa á la följebil, på hjälmen! 😀
Eller så kanske vi kan skramla ihop och köpa en såndär orange-vimpel-på-pinne till dig?
Quote from Rasmus Olsson on 31 March 2009, 10:46En dunk på hans bakdörr fick honom att tvärstanna... framför mig... Men han vågade inte gå ut så han smet iväg. Skulle slagit hårdare så det blev en buckla.
En dunk på hans bakdörr fick honom att tvärstanna... framför mig... Men han vågade inte gå ut så han smet iväg. Skulle slagit hårdare så det blev en buckla.
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 11:27Det är därför man alltid ska ha med sig en tegelsten, eller möjligtvis ett knogjärn 🙂
Nä allvarligt talat, jag har ett gäng kompisar som blev påkörda under Vätternrundan (Anders, det var väl Vättern de cyklade?) för ett par år sen. Mycket otäck uppleve
Det är därför man alltid ska ha med sig en tegelsten, eller möjligtvis ett knogjärn 🙂
Nä allvarligt talat, jag har ett gäng kompisar som blev påkörda under Vätternrundan (Anders, det var väl Vättern de cyklade?) för ett par år sen. Mycket otäck uppleve
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 11:34Ja, de hade sanslös tur. Var på Vätternrundan ja. En gammal gubbe som inte ens märkt att han kört igenom en klunga med cyklister, som sedan fortsatte hem och parkerade bilen hemma som om inget hade hänt.
Trist då, men roligt när de fick handla nya delar
Ja, de hade sanslös tur. Var på Vätternrundan ja. En gammal gubbe som inte ens märkt att han kört igenom en klunga med cyklister, som sedan fortsatte hem och parkerade bilen hemma som om inget hade hänt.
Trist då, men roligt när de fick handla nya delar
Quote from Rasmus Olsson on 31 March 2009, 11:34Det är en firmabil, så jag har ringt företaget och sagt att jag tänker polisanmäla företag för dråpförsök. Få se vad chefen där säger till han som körde.
Det är en firmabil, så jag har ringt företaget och sagt att jag tänker polisanmäla företag för dråpförsök. Få se vad chefen där säger till han som körde.
Quote from Rasmus Olsson on 2 April 2009, 06:53God morgon! Sitter här med gröt och latte och skall snart cykla till ortopeden för undersökning av men tå. Lär väl bli några extra kilometer ut till Nacka.
God morgon! Sitter här med gröt och latte och skall snart cykla till ortopeden för undersökning av men tå. Lär väl bli några extra kilometer ut till Nacka.