Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 07:02Det är inte ofta som jag faktiskt är uppe eller har tid när jag väl är det att skriva god morgon!! 😀
GOD MORGON! 😀 Sovit gott?
Själv vaknade jag 30min före klockan, men eftersom jag fortfarande hade lite städning att ordna med så var det bara att stud
Det är inte ofta som jag faktiskt är uppe eller har tid när jag väl är det att skriva god morgon!! 😀
GOD MORGON! 😀 Sovit gott?
Själv vaknade jag 30min före klockan, men eftersom jag fortfarande hade lite städning att ordna med så var det bara att stud
Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 08:04God morgon på er. idag är vaderna stela. Uach.
God morgon på er. idag är vaderna stela. Uach.
Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 14:25Usch, du är alldeles för hurtig för att det ska låta riktigt nyttigt, Marie! 😉
Själv vaknade jag och gick till jobbet en hel timme för tidigt. Inte en helt strålande start på dagen, men det var ju inte mycket att göra åt den saken. 🙂
Usch, du är alldeles för hurtig för att det ska låta riktigt nyttigt, Marie! 😉
Själv vaknade jag och gick till jobbet en hel timme för tidigt. Inte en helt strålande start på dagen, men det var ju inte mycket att göra åt den saken. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 16:01Började med att slipa och valla sonens skidor...Han skall tävla i kväll...Tur att man är ute i god tid...hade ju hela helgen på mig...
Började med att slipa och valla sonens skidor...Han skall tävla i kväll...Tur att man är ute i god tid...hade ju hela helgen på mig...
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 08:51Är det inte helt underbart att vakna av att ena hunden står och ulkar sig fördärvad på mattan i vardagsrummet? Sträckan sovrummet-vardagsrummet (iofs inte mer än typ 7 meter) har sällan avverkats så snabbt som idag! Tur att man har börjat träna 😛
Matta
Är det inte helt underbart att vakna av att ena hunden står och ulkar sig fördärvad på mattan i vardagsrummet? Sträckan sovrummet-vardagsrummet (iofs inte mer än typ 7 meter) har sällan avverkats så snabbt som idag! Tur att man har börjat träna 😛
Matta
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 08:55Grattis!
Själv insåg jag att bil-besiktningen krockade med ett möte på jobbet, bara att boka om.
Grattis!
Själv insåg jag att bil-besiktningen krockade med ett möte på jobbet, bara att boka om.
Quote from Rasmus Olsson on 30 March 2009, 09:11Sofia, du åskådliggör väldigt bra varför jag inte har husdjur. Det räcker med mig å en 16-åring.
Sofia, du åskådliggör väldigt bra varför jag inte har husdjur. Det räcker med mig å en 16-åring.
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 09:32Haha, men de är ju söta när de sover 🙂 (det kanske 16-åringar är också iofs, tyvärr vet jag inget om såntdärnt)
Njae, hellre hundarna än ungar i alla fall 😛
Haha, men de är ju söta när de sover 🙂 (det kanske 16-åringar är också iofs, tyvärr vet jag inget om såntdärnt)
Njae, hellre hundarna än ungar i alla fall 😛
Quote from Rasmus Olsson on 30 March 2009, 10:16Låter som föräldrar till barn, de är ju så söta när de inte skiter, spyr skäller/skriker/ tigger...
Låter som föräldrar till barn, de är ju så söta när de inte skiter, spyr skäller/skriker/ tigger...
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 11:54Haha, är de inte det då?
Hur undkom du allt äckligt med din unge? Eller gjorde du som jag tänker göra? Ha dem fram till ungefär tre års ålder, skicka iväg dem på internat och ta hem dem vid 23-24 när de har lärt sig att uppföra sig.. 😛
Haha, är de inte det då?
Hur undkom du allt äckligt med din unge? Eller gjorde du som jag tänker göra? Ha dem fram till ungefär tre års ålder, skicka iväg dem på internat och ta hem dem vid 23-24 när de har lärt sig att uppföra sig.. 😛