Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 10:06RL, gick du och handlade ½8 en söndagmorgon??
RL, gick du och handlade ½8 en söndagmorgon??
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 10:15Först sjöpromenad, handlade på hemvägen. Söndagsmornar är riktigt tysta och sköna, nästan ingen biltrafik.
Först sjöpromenad, handlade på hemvägen. Söndagsmornar är riktigt tysta och sköna, nästan ingen biltrafik.
Quote from Rasmus Olsson on 21 March 2009, 06:55Godmorgon!
Ombytt å klar, ska grensla min stålhäst och bege mig söderut mot Järna för fika.
Godmorgon!
Ombytt å klar, ska grensla min stålhäst och bege mig söderut mot Järna för fika.
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 07:13God morgon!
Ska också ut och cykla, väntar dock en stund så det blir lite varmare.
God morgon!
Ska också ut och cykla, väntar dock en stund så det blir lite varmare.
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 10:09Jag har varit uppe sen kvart över fem och jobbat sen sex, inte vad man helst vill göra en lördagsmorgon men nu är det ju vååår i alla fall och inte lika svårt att hålla sig vaken i postbilen 😉
Jag har varit uppe sen kvart över fem och jobbat sen sex, inte vad man helst vill göra en lördagsmorgon men nu är det ju vååår i alla fall och inte lika svårt att hålla sig vaken i postbilen 😉
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 10:57Jisses vad ni alla är uppe tidigt en lördagsmorgon...
God Morgon!
Jisses vad ni alla är uppe tidigt en lördagsmorgon...
God Morgon!
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 11:16God förmiddag Helena.
God förmiddag Helena.
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 11:18Jag har varit uppe länge nu, men inte så länge som ni.
Jag har varit uppe länge nu, men inte så länge som ni.
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 11:19Är foten snäll mot dig?
Är foten snäll mot dig?
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 11:23Ja, men jag har inte varit så snäll mot den när jag jobbat...Nu blir det dock två dagars fotvila.
Ja, men jag har inte varit så snäll mot den när jag jobbat...Nu blir det dock två dagars fotvila.