Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 11:59Sofia, vem säger att man har lärt sig uppföra sig då... 😉
Sofia, vem säger att man har lärt sig uppföra sig då... 😉
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 12:48Ah, där sa du nått..
Får ändra till: Skickas tillbaka till föräldrarna OM (alt. när) de lärt sig att uppföra sig...
Ah, där sa du nått..
Får ändra till: Skickas tillbaka till föräldrarna OM (alt. när) de lärt sig att uppföra sig...
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 13:38Vid 3??? Det är vid den åldern de börjar bli jobbiga på riktigt!
Vid 3??? Det är vid den åldern de börjar bli jobbiga på riktigt!
Quote from Fredric Lagerström on 30 March 2009, 14:02Det hedrar dej ändå Sofia, att du tar på dej hela blöjperioden (och lite till). 😉
Det hedrar dej ändå Sofia, att du tar på dej hela blöjperioden (och lite till). 😉
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 16:19Hehe, det är när de börjar prata och trotsa som jag tycker att de börjar bli jobbiga 😉
Kräkset och bajset har jag ju redan tränat på med hundarna 😛
Hehe, det är när de börjar prata och trotsa som jag tycker att de börjar bli jobbiga 😉
Kräkset och bajset har jag ju redan tränat på med hundarna 😛
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 16:21Skippa kidsen tills de bli 6-7 år det är då de börjar bli riktigt roliga att umgås med... just nu har jag en som är 10 en som är 12...måste säga att det är hur coola åldrar som helst...Man är fortfarande lite av en hjälte ...de kommer fortfarande när man
Skippa kidsen tills de bli 6-7 år det är då de börjar bli riktigt roliga att umgås med... just nu har jag en som är 10 en som är 12...måste säga att det är hur coola åldrar som helst...Man är fortfarande lite av en hjälte ...de kommer fortfarande när man
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 03:31God morgon.....
God morgon.....
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 06:14Godmorgon!
Känner att det blir en bra dag idag också ..... 🙂
Godmorgon!
Känner att det blir en bra dag idag också ..... 🙂
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 07:24Godmorgon
Idag lyser solen.
Godmorgon
Idag lyser solen.
Quote from Rasmus Olsson on 31 March 2009, 07:37Morrn! Lite sen, men tar jag igen med en spurt på Götgatan.
Morrn! Lite sen, men tar jag igen med en spurt på Götgatan.