Quote from Fredric Lagerström on 9 April 2009, 11:21God morning ladies and gentlemen!
En gift man som gör allt vad frun ber om kan kallas för en foppatoffel.
Ha en bra dag och glad påsk!
God morning ladies and gentlemen!
En gift man som gör allt vad frun ber om kan kallas för en foppatoffel.
Ha en bra dag och glad påsk!
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 11:22Hahah... yee maan!
Hahah... yee maan!
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 11:23Får väl önska alla en Glad Påsk jag med, kommer antagligen sitta här och uggla eftersom jag inte firar så mycket påsk så vi kanske hörs av! 🙂
Får väl önska alla en Glad Påsk jag med, kommer antagligen sitta här och uggla eftersom jag inte firar så mycket påsk så vi kanske hörs av! 🙂
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 11:35Det samma! 😀
Det samma! 😀
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 12:13Glad Påsk alla Fb:are och trevlig tränings helg 😉
Glad Påsk alla Fb:are och trevlig tränings helg 😉
Quote from Funbeat user on 10 April 2009, 05:54Goder morgon på er! 🙂
Hoppas ni andra har sovit bättre än jag, har nog vaknat en 5-6 gånger inatt...
Goder morgon på er! 🙂
Hoppas ni andra har sovit bättre än jag, har nog vaknat en 5-6 gånger inatt...
Quote from Funbeat user on 10 April 2009, 07:50Same here, men det blir så när man laddar med vätska på kvällen. Hundpromenaden är avklarad och strax väntar 2 mil asfalt i soluppgången på Hisingen. Sunglasses on! (H)
Same here, men det blir så när man laddar med vätska på kvällen. Hundpromenaden är avklarad och strax väntar 2 mil asfalt i soluppgången på Hisingen. Sunglasses on! (H)
Quote from Rasmus Olsson on 10 April 2009, 07:51Godmorgon!
Idag blir det en tur till Vaxholm via Värmdö.
Godmorgon!
Idag blir det en tur till Vaxholm via Värmdö.
Quote from Fredric Lagerström on 10 April 2009, 08:16God morgon.
Låter fint med två asfaltsmil Anders!På tal om lidande.
Jag har varit ledig hela veckan och nu när resten av Sverige blir ledigt med
vad gör jag då?
Jo, jag går till jobbet.
God morgon.
Låter fint med två asfaltsmil Anders!
På tal om lidande.
Jag har varit ledig hela veckan och nu när resten av Sverige blir ledigt med
vad gör jag då?
Jo, jag går till jobbet.
Quote from Funbeat user on 10 April 2009, 08:51God Morgon!
Väcktes en hel kvart för tidigt (8:15) av en tokigt glad Haitier som ville ha hjälp med ett system. Så nu ligger jag en kvart för hela dagen, toppen för jag hatar att stressa. På programmet står väckning av tonårig dotter + brorsdotter (mental
God Morgon!
Väcktes en hel kvart för tidigt (8:15) av en tokigt glad Haitier som ville ha hjälp med ett system. Så nu ligger jag en kvart för hela dagen, toppen för jag hatar att stressa. På programmet står väckning av tonårig dotter + brorsdotter (mental