Quote from Rasmus Olsson on 27 April 2009, 13:31Jari, vad vet du vad jag lyckas med eller inte? 😉
Jari, vad vet du vad jag lyckas med eller inte? 😉
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 13:33Ähh, ni sitter ju HÄR, ni ska ju sitta i knät på varandra! SÅ mycket vet jag.. 😀
Ähh, ni sitter ju HÄR, ni ska ju sitta i knät på varandra! SÅ mycket vet jag.. 😀
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 13:41Och hur vet du var vi befinner oss...??
Och hur vet du var vi befinner oss...??
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 13:42Och ja- cykla till Köpenhamn kan väl vara trevligt? Så var den semestern bokad, perfekt!!!
Och ja- cykla till Köpenhamn kan väl vara trevligt? Så var den semestern bokad, perfekt!!!
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 13:45Ja, inte vet jag *skrattar* men föga troligt att ni sitter i knät på varandra med varsin laptop... eller *fick en idé*... ni kanske delar på den? WOW! 😀
Ja, inte vet jag *skrattar* men föga troligt att ni sitter i knät på varandra med varsin laptop... eller *fick en idé*... ni kanske delar på den? WOW! 😀
Quote from Rasmus Olsson on 27 April 2009, 13:47Linda, det ska bli trevligt, ska vi ta ditt tält eller mitt?
Linda, det ska bli trevligt, ska vi ta ditt tält eller mitt?
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 13:47Fasen! Det här inbjuder nästan till den urgamla (nåja!) diskussionen "Vad är konst?"... 😀
God morgon, nej förmiddag, nej eftermiddag förresten! 😉
Fasen! Det här inbjuder nästan till den urgamla (nåja!) diskussionen "Vad är konst?"... 😀
God morgon, nej förmiddag, nej eftermiddag förresten! 😉
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 13:51Nu får ni prata om tält och konst här i lugn och ro, själv har jag laddat med kolhydrater och skola medelst gång taga mig till fysiskt tränande hos det gemytliga Friskis&Svettis här uti Borås 🙂
Ha en underbar dag allesammans!!! 😉
Nu får ni prata om tält och konst här i lugn och ro, själv har jag laddat med kolhydrater och skola medelst gång taga mig till fysiskt tränande hos det gemytliga Friskis&Svettis här uti Borås 🙂
Ha en underbar dag allesammans!!! 😉
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 13:52Tält? Nä, det äger jag inget. Men jag är en hejare på att boka hotellrum... Fast det kanske kan vara värt att prova, det där med camping. Finns det roomservice?
"Vad är konst"? Don´t go there.....
Tält? Nä, det äger jag inget. Men jag är en hejare på att boka hotellrum... Fast det kanske kan vara värt att prova, det där med camping. Finns det roomservice?
"Vad är konst"? Don´t go there.....
Quote from Rasmus Olsson on 27 April 2009, 13:55Du menar tentservice. En liten campingvärd knackar försiktigt på tältpinnen och serverar kaffe på sovsäcken...
Du menar tentservice. En liten campingvärd knackar försiktigt på tältpinnen och serverar kaffe på sovsäcken...