Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 12:03Har lite svårt att förstå det där med tatueringar, precis som jag har svårt att förstå vissa andra saker i livet. Det är ju något som blir helt permanent... är det inte både billigare och bättre ur ångringssynpunkt att använda sig av såna där tatueringar
Har lite svårt att förstå det där med tatueringar, precis som jag har svårt att förstå vissa andra saker i livet. Det är ju något som blir helt permanent... är det inte både billigare och bättre ur ångringssynpunkt att använda sig av såna där tatueringar
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 12:08@Jari: Haha! Jo, det kan man nog tycka...
Har själv inga gaddningar (ännu), mest för att mina preferenser över vad jag vill ha på min kropp har ändrats över åren. Samtidigt kan jag känna att även mina misstag är en del av livet, och skulle jag ha haft n
@Jari: Haha! Jo, det kan man nog tycka...
Har själv inga gaddningar (ännu), mest för att mina preferenser över vad jag vill ha på min kropp har ändrats över åren. Samtidigt kan jag känna att även mina misstag är en del av livet, och skulle jag ha haft n
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 12:11Mats (t+)
Alla tycker vi om olika saker, så är det och det är en jävla tur att alla inte tycker som jag, för hur jobbigt skulle det vara om världen var helt perfekt? 😉
Mats (t+)
Alla tycker vi om olika saker, så är det och det är en jävla tur att alla inte tycker som jag, för hur jobbigt skulle det vara om världen var helt perfekt? 😉
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 12:20Håller med er bägge.
Mina (små) gaddingar är gjorda vid olika tillfällen, vid olika faser i livet. De är som kvitton över vem jag var då, en påminnelse om var jag varit och vart jag är på väg. De är mina, inte till för att beskådas - även om de såklart s
Håller med er bägge.
Mina (små) gaddingar är gjorda vid olika tillfällen, vid olika faser i livet. De är som kvitton över vem jag var då, en påminnelse om var jag varit och vart jag är på väg. De är mina, inte till för att beskådas - även om de såklart s
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 12:28Linda skall tatuera in en liten cykel på rumapan 😀 så länge hon håller sig fit blir det ingen tandem cykel! 😀
Linda skall tatuera in en liten cykel på rumapan 😀 så länge hon håller sig fit blir det ingen tandem cykel! 😀
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 12:38Det får bli en liten cykel! Man får ju inte direkt världens största rumpa av jogging.... Tyvärr.
Det får bli en liten cykel! Man får ju inte direkt världens största rumpa av jogging.... Tyvärr.
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 12:42flinar.. du är perfekt som du är!
flinar.. du är perfekt som du är!
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 12:43Du kanske får plats med en trehjuling? 🙂
Du kanske får plats med en trehjuling? 🙂
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 12:53Håller med dig, Linda. Det är små markeringar om man är/varit vid olika tillfällen i livet. Och är det sen små söta gaddningar som inte syns så jättemycket tycker jag bara de kan va gulligt.
Men stora åbäken har jag väldigt svårt att tänka mig för sånt k
Håller med dig, Linda. Det är små markeringar om man är/varit vid olika tillfällen i livet. Och är det sen små söta gaddningar som inte syns så jättemycket tycker jag bara de kan va gulligt.
Men stora åbäken har jag väldigt svårt att tänka mig för sånt k
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 13:03Själv har jag inga tatueringar än, men kommer att göra en snart.
Precis som Linda säjer så ska den stå som en markering för vem jag var (innan allt kaos hände i mitt liv) och den jag är nu.
Ska göra det enda jag aldrig skulle ångra och det är min sons na
Själv har jag inga tatueringar än, men kommer att göra en snart.
Precis som Linda säjer så ska den stå som en markering för vem jag var (innan allt kaos hände i mitt liv) och den jag är nu.
Ska göra det enda jag aldrig skulle ångra och det är min sons na