Quote from Fredric Lagerström on 4 May 2009, 07:58God morgon!
Vad vill du veta om mej?
Fråga bara, jag berättar vad som helst. 🙂
God morgon!
Vad vill du veta om mej?
Fråga bara, jag berättar vad som helst. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 08:10God morgon!
Tillbaka på kontoret, roliga uppgifter väntar på min uppmärksamhet! Visst är det härligt med måndagar...!!!
God morgon!
Tillbaka på kontoret, roliga uppgifter väntar på min uppmärksamhet! Visst är det härligt med måndagar...!!!
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 08:13God Morgon!
Idag har jag glömt min privata mobil hemma. Vad vinner jag? (#)
God Morgon!
Idag har jag glömt min privata mobil hemma. Vad vinner jag? (#)
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 08:27Arbetsro.
Arbetsro.
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 08:28Åh fan. Jag som trodde att den stördes mest av arbetsmobilen, men då hade jag väl fel då? 😉
Åh fan. Jag som trodde att den stördes mest av arbetsmobilen, men då hade jag väl fel då? 😉
Quote from Rasmus Olsson on 4 May 2009, 08:48Äntligen måndag! Hurra jag får jobba.
Men jag saknar den härliga träningsvärken från i helgen. Vill ha mer kroppsarbete, ge mig en kropp jag får arbeta med.
Äntligen måndag! Hurra jag får jobba.
Men jag saknar den härliga träningsvärken från i helgen. Vill ha mer kroppsarbete, ge mig en kropp jag får arbeta med.
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 09:05Bruse, kan nog inte lösa ditt problem med att hitta en kropp att jobba med. Däremot är jag övertygad om att jag kan hitta massor med ansträngande saker att göra åt dig...
Bruse, kan nog inte lösa ditt problem med att hitta en kropp att jobba med. Däremot är jag övertygad om att jag kan hitta massor med ansträngande saker att göra åt dig...
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 09:12Ta min Bruse. Jag vill inte ha den. Den är för bortskämd och vill inte springa mer.
Ta min Bruse. Jag vill inte ha den. Den är för bortskämd och vill inte springa mer.
Quote from Rasmus Olsson on 4 May 2009, 09:38Ok, zippa ihop den och mejla över den. Eller allra helst, leverera den personligen så lovar jag ta hand om din kropp på alla sätt och viss, så du vill ha tillbaka den sen.
Ok, zippa ihop den och mejla över den. Eller allra helst, leverera den personligen så lovar jag ta hand om din kropp på alla sätt och viss, så du vill ha tillbaka den sen.
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 10:07Ok Bruse! Ringer DHL på studs. Säg till när den är färdig för hemleverans igen!
Ok Bruse! Ringer DHL på studs. Säg till när den är färdig för hemleverans igen!