Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 12:58@Anders: Hahaha! För övrigt har du helt rätt i att det suger att laga mat när man är själv. Det är mycket roligare att laga mat till en trevlig kvinna. Och ikväll är en sådan kväll... 🙂
@Anders: Hahaha! För övrigt har du helt rätt i att det suger att laga mat när man är själv. Det är mycket roligare att laga mat till en trevlig kvinna. Och ikväll är en sådan kväll... 🙂
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 13:02Jag provade att dricka proteinpulver för några år sen och det slutade med att jag luktade ammoniak efter träningspassen. Men det kan man väl kompensera för genom att äta mer kolhydrater så kroppen bränner dem i st för proteinet, fast så ambitiös var jag a
Jag provade att dricka proteinpulver för några år sen och det slutade med att jag luktade ammoniak efter träningspassen. Men det kan man väl kompensera för genom att äta mer kolhydrater så kroppen bränner dem i st för proteinet, fast så ambitiös var jag a
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 13:05Jenny, du "doftade" nog ketoner, inte ammoniak. En restprodukt vid fettförbränning. Släkt med aceton, därav den obehagliga doften. Protein är inte nåt du förbränner vid träning.
Jenny, du "doftade" nog ketoner, inte ammoniak. En restprodukt vid fettförbränning. Släkt med aceton, därav den obehagliga doften. Protein är inte nåt du förbränner vid träning.
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 13:05Blev det inte hemskt torrt att dricka pulver?
Blev det inte hemskt torrt att dricka pulver?
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 13:07starkt frätande rengöringsmedel... i pulverform.
Njae, det blir ju lite LCHF över det då, och då luktar man ammoniak ja. Förutsatte då att man tar även kolhydrater via pulver. 🙂
Nä, matlagning är grymt skoj, och ännu roligare när man har någon att la
starkt frätande rengöringsmedel... i pulverform.
Njae, det blir ju lite LCHF över det då, och då luktar man ammoniak ja. Förutsatte då att man tar även kolhydrater via pulver. 🙂
Nä, matlagning är grymt skoj, och ännu roligare när man har någon att la
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 13:10att kroppen får jobba mer för att bränna energi, då fettet måste brytas ner till brännbart format, samt att du ju bränner fett. Så vill du minska fett är det bra, men det sliter mer på kroppen då kroppen måste jobba mer för att få energin att bränna.
För
att kroppen får jobba mer för att bränna energi, då fettet måste brytas ner till brännbart format, samt att du ju bränner fett. Så vill du minska fett är det bra, men det sliter mer på kroppen då kroppen måste jobba mer för att få energin att bränna.
För
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 13:13Ah, ok. Tack för tipset! Tycker jag läser och läser allt jag kan komma över när jag undrar över nåt, men aldrig lyckas man få rätsida på saker och ting. Äsch. Det viktiga är ju att man har roligt! 😀
Ah, ok. Tack för tipset! Tycker jag läser och läser allt jag kan komma över när jag undrar över nåt, men aldrig lyckas man få rätsida på saker och ting. Äsch. Det viktiga är ju att man har roligt! 😀
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 13:16tänkte först skriva lika torrt som min humor men det hade förstört det hela lite
tänkte först skriva lika torrt som min humor men det hade förstört det hela lite
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 13:17Ajjamen, och här är det bara att fråga på!
Nä, om man skulle jobba lite kanske... 😛 Eller så laddar jag för kvällens box! 😀 Ska bli skoj, var alldeles för länge sen nu för att jag ska va riktigt nöjd!
Ajjamen, och här är det bara att fråga på!
Nä, om man skulle jobba lite kanske... 😛 Eller så laddar jag för kvällens box! 😀 Ska bli skoj, var alldeles för länge sen nu för att jag ska va riktigt nöjd!
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 13:20Ajjamen, och här är det bara att fråga på!
Ajjamen, och här är det bara att fråga på!