Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 11:19Bilister gör så mycka konstiga saker ...men det gör vi cyklister också vi måste lära oss att leva tillsammans som en stor familj!
Bilister gör så mycka konstiga saker ...men det gör vi cyklister också vi måste lära oss att leva tillsammans som en stor familj!
Quote from Rasmus Olsson on 20 May 2009, 11:22Kramas i trafiken!
Kramas i trafiken!
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 11:24Ja stanna vid röljus...vinka glatt till varandra...inte ge fingret utan ett psoitivt leende, ha överenseende med varandras olikheter!
Ja stanna vid röljus...vinka glatt till varandra...inte ge fingret utan ett psoitivt leende, ha överenseende med varandras olikheter!
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 11:46glöm inte att sjunga We shall overcome!!
glöm inte att sjunga We shall overcome!!
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 11:47Ja det tycker jag är en trevlig idé! (t+)
Ja det tycker jag är en trevlig idé! (t+)
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 20:59Årets första crash med cykeln imorse, kunde nästan tro det var måndag. En idiot i en bil som inte kunde bestämma sig om han skulle köra över mig eller förbi mig i sin vänstersväng, så jag tvekade med, hade fokus på bilen o oups...ingen fart o fortfarande
Årets första crash med cykeln imorse, kunde nästan tro det var måndag. En idiot i en bil som inte kunde bestämma sig om han skulle köra över mig eller förbi mig i sin vänstersväng, så jag tvekade med, hade fokus på bilen o oups...ingen fart o fortfarande
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 21:02ajajaj dumma bilister... hoppas du inte slog dig allt för mycket Anna
ajajaj dumma bilister... hoppas du inte slog dig allt för mycket Anna
Quote from Rasmus Olsson on 20 May 2009, 21:03Anna, du utelämnade det viktigaste: hur gick det med cykeln!?
Anna, du utelämnade det viktigaste: hur gick det med cykeln!?
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 21:06Cykeln mår bra, jag ställde ju upp som levande krockkudde o dämpade fallet med mitt knä o armbåge. Så inte en skråma på cykeln...puh, vilken tur.
Cykeln mår bra, jag ställde ju upp som levande krockkudde o dämpade fallet med mitt knä o armbåge. Så inte en skråma på cykeln...puh, vilken tur.
Quote from Rasmus Olsson on 20 May 2009, 21:09Skönt och veta!
Som när jag vurpade på Vasabron första halkiga morgonen i oktober. Pang så låg jag mitt i gatan. Två kvinnor rusade fram, den ena tog hand om mig, den andra tog resolut cykeln och vred styret rätt.
Nästa dag var det inte halt, men jag fö
Skönt och veta!
Som när jag vurpade på Vasabron första halkiga morgonen i oktober. Pang så låg jag mitt i gatan. Två kvinnor rusade fram, den ena tog hand om mig, den andra tog resolut cykeln och vred styret rätt.
Nästa dag var det inte halt, men jag fö