Quote from Funbeat user on 26 September 2010, 09:20Gomorron. God är den visserligen inte men jag är vaken nu i alla fall...
Gomorron. God är den visserligen inte men jag är vaken nu i alla fall...
Quote from Funbeat user on 26 September 2010, 09:29Go morgon, vågade inte gå in här kl 7 imorse 🙂
Nina: Hur mår dina axlar?
Go morgon, vågade inte gå in här kl 7 imorse 🙂
Nina: Hur mår dina axlar?
Quote from Funbeat user on 26 September 2010, 09:35Mina axlar mår finemang, men det är värre med bröstmusklerna. 😉 Men jag ska på yoga ändå. 😀 Ska du med? 😉 11.30 i Frölunda.
Mina axlar mår finemang, men det är värre med bröstmusklerna. 😉 Men jag ska på yoga ändå. 😀 Ska du med? 😉 11.30 i Frölunda.
Quote from Funbeat user on 26 September 2010, 10:08Godmorgon! 😀
Skönt med sovmorgon efter att ha gått upp 04:30 hela arbetsveckan och 06:00 igår. *sträcker på mig och gääspar*
Godmorgon! 😀
Skönt med sovmorgon efter att ha gått upp 04:30 hela arbetsveckan och 06:00 igår. *sträcker på mig och gääspar*
Quote from Funbeat user on 26 September 2010, 10:27Godmorgon alle hop 🙂
Godmorgon alle hop 🙂
Quote from Funbeat user on 26 September 2010, 10:53God morgon på er!
Hoppas att ni som sprang Lidingölopp igår inte har alltför mycket träningsvärk 🙂
God morgon på er!
Hoppas att ni som sprang Lidingölopp igår inte har alltför mycket träningsvärk 🙂
Quote from Funbeat user on 26 September 2010, 12:08god morgon! Det är jätte synd omk mig, jag hade jätte kul igår, drack alldeles för mycket och idag mår jag (#)
god morgon! Det är jätte synd omk mig, jag hade jätte kul igår, drack alldeles för mycket och idag mår jag (#)
Quote from Funbeat user on 26 September 2010, 12:13Emelie: Är det verkligen synd om dig om du hade jättekul?! 😉 Men jag tycker givetvis synd om dig ändå... 🙂
Emelie: Är det verkligen synd om dig om du hade jättekul?! 😉 Men jag tycker givetvis synd om dig ändå... 🙂
Quote from Funbeat user on 26 September 2010, 12:20Nej det var det jag menade, det kanske inte är så synd om mig...
Nej det var det jag menade, det kanske inte är så synd om mig...
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 05:46God Morgon!
Det här måste bli en bra dag (L)
http://www.youtube.com/watch?v=NNC0kIzM1Fo
God Morgon!
Det här måste bli en bra dag (L)