Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 07:47Snuskis >> Tack !!!!!!!!! Du är en ängel på många fler sätt än bara ge mig kaffe !! (H:)
Snuskis >> Tack !!!!!!!!! Du är en ängel på många fler sätt än bara ge mig kaffe !! (H:)
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 07:52Morgon, vaknat upp efter ännu en natt med mardrömmar och orolig sömn. Ifånen bekräftar sömnen. Rusar nu iväg till bilen för att slippa böter.
Morgon, vaknat upp efter ännu en natt med mardrömmar och orolig sömn. Ifånen bekräftar sömnen. Rusar nu iväg till bilen för att slippa böter.
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 08:14Godmorgon. Idag avvaktar jag tills EFTER jag kommit hem med att känna efter hur kroppen mår efter helgens löparbravader. Två timmar i bilen lär nämligen inte göra någon POSITIV skillnad i alla fall.... (#)
Godmorgon. Idag avvaktar jag tills EFTER jag kommit hem med att känna efter hur kroppen mår efter helgens löparbravader. Två timmar i bilen lär nämligen inte göra någon POSITIV skillnad i alla fall.... (#)
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 08:36Micke!! (L)(L)(L)
Micke!! (L)(L)(L)
Quote from Fredric Lagerström on 27 September 2010, 09:07God morgon kamrater!
Ny vecka, nya frisssska tag! (öööh va segt att komma ur sängen idag, shit).
God morgon kamrater!
Ny vecka, nya frisssska tag! (öööh va segt att komma ur sängen idag, shit).
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 09:14HAPPY MONDAY! (H:)
HAPPY MONDAY! (H:)
Quote from Fredric Lagerström on 27 September 2010, 10:08+ att jag fått ont i halsen (#)
+ att jag fått ont i halsen (#)
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 10:13Du verkar vara på bra humör Erika!
God morgon alla! Är på plats i nya lokalerna. Delar rum så jag kan inte längre poppa musik 🙁 Annars är det väldigt fint. Ska ut på lunchen och se om det finns någon bra lunchrestaurang (sitter vid Centralen så det bor
Du verkar vara på bra humör Erika!
God morgon alla! Är på plats i nya lokalerna. Delar rum så jag kan inte längre poppa musik 🙁 Annars är det väldigt fint. Ska ut på lunchen och se om det finns någon bra lunchrestaurang (sitter vid Centralen så det bor
Quote from ellen olsson on 27 September 2010, 10:15Katarina: Slipper du värsta morgonkaoset nu? Jag antar att du inte behöver byta till tunnelbana längre.
Katarina: Slipper du värsta morgonkaoset nu? Jag antar att du inte behöver byta till tunnelbana längre.
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 10:31God morgon på er!
All sömn som jag sett till att få under föregående vecka verkar ha gett resultat och idag bestämmer jag mig för att vara tillräckligt frisk för att kunna gå på en lite längre promenad! 😀
Någon som har påtår?
God morgon på er!
All sömn som jag sett till att få under föregående vecka verkar ha gett resultat och idag bestämmer jag mig för att vara tillräckligt frisk för att kunna gå på en lite längre promenad! 😀
Någon som har påtår?