Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

God morgon alla 🙂 Ser ut att bli en fin och solig dag idag oxå.. undra om jag skall ut och plocka lite svamp med barnen 🙂

Go Morron!

Här kommer påtår till alla som vill ha 😉

Svampskogen? Hinner med en sväng innan kvällspasset och då slipper jag ju springa 🙂 Det är nog lite hostigt här 🙁

God förmiddag!
Nu har första gänget gått in och får veta domen om företagets fortsättning. Det är alltså stora organisationsförändringar på gång.

jag stammar..

Gomorron! Idag är ingen höjdare...

*Kaffemaskinen är sönder!! :@ (och inte kan man hoppas på att den snygga kaffemaskinsreparatören ska komma heller, han kommer tydligen först på måndag)

*Jag har sovit 2 timmar och vaknade abrupt av säkerhetsmeddelandet

Nina, det är jobbigt nu men tänk vad skönt det kommer kännas i kväll när du klarat ytterligare en dag rökfri. Jag är också lite röksugen men det är inga större problem att låta bli.

Jag delar rum med en tjej som är så fruktansvärt neggig. Det är jättetrå

Katarina, jag är egentligen inte speciellt negativ egentligen. Blev bara lite matt av att inget blev som jag tänkt mig. vet inte hur jag ska planera om dagen bara. 😉

Jag vill inte sova bort solskenet!! Samtidigt vill jag inte vara en zombie inatt...

Morrn morrn, nu verkar det slut på det roliga på allvar, det var tecken av frost på bilen när jag skulle åka till jobbet i morse. Nu är det bara hoppas på en vinter som förra året så det blir anledning att plocka fram skidorna.

Edit, ja just ja.. skidor

Äh Nina, lite neggig får man vara. Jag menade inget om ditt inlägg. Bara trist med någon som liksom aldrig har bra dagar utan hittar saker att klaga på hela tiden.

God förmiddag!

Det har stormat i natt så jag har sovit uselt. Sen har mitt internet strulat hela morgonen. Jag är ansluten men får något felmeddelande från Thomson (vem f*n är det?) om att värddatorn inte kan nås, tillslut fick jag nog och gick och hämta