Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 10:39Kat: Haha, jag är inte på dåligt humör i alla fall. Jag är nog snarare ganska neutral. och jag försöker övertyga mig om att jag är på ett strålande humör. 😉
Linda: Räcker över allt kaffe jag får tag på här på kontoret. Garanterar inte smak på det men d
Kat: Haha, jag är inte på dåligt humör i alla fall. Jag är nog snarare ganska neutral. och jag försöker övertyga mig om att jag är på ett strålande humör. 😉
Linda: Räcker över allt kaffe jag får tag på här på kontoret. Garanterar inte smak på det men d
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 10:56Sessan: Allt är välkommet! *tar tacksamt emot* 😀
Sessan: Allt är välkommet! *tar tacksamt emot* 😀
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 11:09@ Erika Skönt i alla fall att se att du håller humöret uppe så gott det går!
@ Fredrik Japp! Det var sååå skönt att slippa sista biten - det är den som alltid gör mig irriterad. (t+)
@ Erika Skönt i alla fall att se att du håller humöret uppe så gott det går!
@ Fredrik Japp! Det var sååå skönt att slippa sista biten - det är den som alltid gör mig irriterad. (t+)
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 05:43Godmorgon alle hop. Ja hiskeligt vad jag vaknade tidigt...
Godmorgon alle hop. Ja hiskeligt vad jag vaknade tidigt...
Quote from ellen olsson on 28 September 2010, 07:19Morrn! *gäspar*
Morrn! *gäspar*
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 07:22Morgon på Eder alla !!
Här kommer dagens klara rapport
Fredrik >> Är du verkligen i Gbg ... ? 😉
Alingsås: perfekt hoj väder= sol 6-11 grader
Eskilstuna: Sol 6-12 grader
Borås: Sol 4-10 grader
Falun: Molnigt med mycket sol 3-10 grader
Frölunda: Sol 4
Morgon på Eder alla !!
Här kommer dagens klara rapport
Fredrik >> Är du verkligen i Gbg ... ? 😉
Alingsås: perfekt hoj väder= sol 6-11 grader
Eskilstuna: Sol 6-12 grader
Borås: Sol 4-10 grader
Falun: Molnigt med mycket sol 3-10 grader
Frölunda: Sol 4
Quote from ellen olsson on 28 September 2010, 07:25Jag är i Mölndal. Här är det mulet och 6 grader ute.
Jag är i Mölndal. Här är det mulet och 6 grader ute.
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 07:40Fredrik >> 😀 När det för en gång skull är strålande sol inne i Gbg så är du inte där ...
Fredrik >> 😀 När det för en gång skull är strålande sol inne i Gbg så är du inte där ...
Quote from ellen olsson on 28 September 2010, 07:46Jag är snart där. Jag har bara 6km till centralen.
Jag är snart där. Jag har bara 6km till centralen.
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 07:49Fredrik >> _Njut !!!!_ Passa på att njuta nu av solen som besöker Gbg !
Fredrik >> _Njut !!!!_ Passa på att njuta nu av solen som besöker Gbg !