Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 06:24Gomorron. Träningsvärken är ett faktum. AAAAJ! 😉
Gomorron. Träningsvärken är ett faktum. AAAAJ! 😉
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 06:26God morgon.
Detta blir nog en uthärdlig dag, dags att packa för fyra veckors semester.
God morgon.
Detta blir nog en uthärdlig dag, dags att packa för fyra veckors semester.
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 06:29Godmorgon alle hopa.
Nina (t+)
Godmorgon alle hopa.
Nina (t+)
Quote from ellen olsson on 27 September 2010, 06:38Morrn! Lidingöbenen ger sig tillkänna även idag...
Morrn! Lidingöbenen ger sig tillkänna även idag...
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 07:21God morgon kamrater...;)
Nack stelheten och huvudvärken är som bortblåsta...men trött är man ju istället...;)
Hoppas alla får en fin dag:-)
God morgon kamrater...;)
Nack stelheten och huvudvärken är som bortblåsta...men trött är man ju istället...;)
Hoppas alla får en fin dag:-)
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 07:22Mickeeeee!!! Var är mitt väder?? (#) Inget väder=Inget kaffe, det vet du! MUahahaha!!
Mickeeeee!!! Var är mitt väder?? (#) Inget väder=Inget kaffe, det vet du! MUahahaha!!
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 07:28Morrn morrn, jävla måndag, ibland känner jag på mig att det vore bättre att ligga kvar i sängen.
Morrn morrn, jävla måndag, ibland känner jag på mig att det vore bättre att ligga kvar i sängen.
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 07:35Snuskis >> Här kommer det !!!
Får jag komma på plats först innan du skriker .. .?Alingsås: Molnigt 8-11 grader
Eskilstuna: Molnigt med sol mot eftermiddagen 8-14 grader
Borås: Molnigt 7-10 grader
Falun: Soligt 5-10 grader
Frölunda: Molnigt med sol mo
Snuskis >> Här kommer det !!!
Får jag komma på plats först innan du skriker .. .?
Alingsås: Molnigt 8-11 grader
Eskilstuna: Molnigt med sol mot eftermiddagen 8-14 grader
Borås: Molnigt 7-10 grader
Falun: Soligt 5-10 grader
Frölunda: Molnigt med sol mo
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 07:37TACK Micke! (H:) *räcker över en stor kopp grön Zoega*
TACK Micke! (H:) *räcker över en stor kopp grön Zoega*
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 07:41Det ska ju vara Zoegas Mollbergsblandning...;)
Det ska ju vara Zoegas Mollbergsblandning...;)